Hallo, Ik maak me een beetje zorgen, misschien wel echt heel overbodig maar ik vraag het toch maar even in dit Topic. Tijn is erg druk en wil overdag niet goed slapen. Een paar hazenslaapjes en dat was het... niet meer dan 45 min. Nu heb ik even een Pacco inbakerdoek geleend. Gisteren voor het eerst uitgeprobeerd. Toen sliep hij niet echt langer. Snachts heb ik hem gewoon te slapen gelegd want dat gaat altijd Prima! Hij slaapt van 23.00 tot 7.00 zonder inbakerdoek. Vanmorgen heb ik hem ingebakerd. Het leek de hele tijd of er wat dwars zat, hij trok rare gezichtjes en rare geluidjes, maar is toch in slaap gevallen. Van 8 uur tot half 11! Nog nooit gebeurd, dus ik ben echt heeel blij! Maar nu mijn vraag, of bezorgdheid.. Toen ik Tijn uit die doek haalde spuugde hij gelijk een mondje vol doorzichtig. Hij slikte de hele tijd wat en van die slikgeluidjes en daarna weer hup een golf en daarna weer een golf.... Tot drie keer toe. Gisteren had ik hem ook ingebakerd en was het het zelfde. Toen ik hem eruit haalde spuugde hij weer.... Wie heeft dit ook? Moet ik me zorgen maken..? Want... onderdrukt zon inbakerdoek het spugen? OF zorgt het juist dat hij meer gaat spugen... Weet je... ik ben n beetje bang dat hij als hij slaapt gaat spugen en heb wel eens gelezen dat dat gevaarlijk kan zijn... misschien beetje warrig verhaal.. maar ben een beetje bezorgd erover... groetjes mirjam