Vorige keer waren we bij de kinderarts en die vertelde ons dat Thyron een navelbreukje heeft, ze beweert dat het vanzelf weg gaat. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe lang duurde het voordat het weg was?
Mijn oudste dochter heeft ook een navelbreukje gehad. Hoelang het uiteindelijk geduurt heeft weet ik niet meer, maar het is vanzelf weggegaan. Meestal kijken ze het aan tot het eerste levensjaar. Soms wordt er nog wel eens gezegt er een stuiver of iets dergelijks in te stoppen en af te plakken, maar dit schijnt niet echt te helpen. Succes ermee. Kwebbel
gaat inderdaad vanzelf weg, had Tristan ook en met 3 maanden was z'n navel weer gewoon.Wel even in de gaten houden of het niet groter wordt.
Iman heeft het nog altijd. Als ze er geen last van heeft, wordt er niets aan gedaan zeiden ze op het CB.
Colin had ook een navelbreuk. Toen hij 5 1/2 maand was was ie verdwenen! Hij heeft nu een heeeeel mooooi naveltje!
youame heft het nog steeds alleen als ze slaapt is het naveltje plat k heb het zelf ook k kreeg er pas last van in mijn zwangerschap als het na de zwangerschap niet over zou gaan moest k geopereerd worden gelukkig heb k geen last meer