Wie heeft er tips, of kan mij ervan verzekeren dat dit een tijdelijk iets is? Het klinkt heel gezellig, een 16 maanden oude dreumes die zichzelf 's avonds in slaap zingt en zichzelf 's ochtends weer wakker zingt. Echter, 's avonds duurt het tegenwoordig minimaal een uur voordat hij dan in slaap valt. En 's ochtends rond 5 uur begint hij weer te zingen en houdt dit gemak weer een uur vol, om om 6 uur klaarwakker te zijn. Hij zingt soms nog als hij wakker is, maar vaak ook met de ogen dicht, dus in zijn slaap. Hem later in bed leggen werkt niet; dan begint hij gewoon dán met zingen en dat zeker een uur lang. Wij als ouders zijn bekaf. Zoonlief haalt zijn slaap overdag wel in, maar wij kunnen dit niet. Herkent iemand dit? Hoe lang duurde deze fase bij jouw kind?
klinkt heel bekend hihi. Mijn zoontje zingt zijn hele repartoire 's avonds in bed, soms tot 21.30. Maar daar heb ik geen problemen mee, ik doe zijn deur dicht zodat zijn zusjes kunnen slapen, en wij horen hem door de babyfoon. Dan slaap ik zelf toch nog niet. Hier wordt hij standaard 's nachts nog wakker voor van alles en nog wat (= 22mnd), het went gewoon.
Justin heeft dit heel lang gehad en nu gaat ie 'kunstjes' doen in bed, grr.. dus dat maakt ook herrie en er kunnen ongelukken gebeuren.. geef mij maar dat zingen
Ik denk dat je er niets aan kunt doen en jezelf gelukkig moet prijzen met het feit dat je nog een uurtje kan blijven liggen in de ochtend (hier nog altijd nachtelijke taferelen met dochter en zoon is meestal tussen 5 en 6u wakker)
Uhm... Dit wil je vast niet horen maar Jelle is vorige week 4 geworden en hij zingt/bonkt zichzelf nog steeds in slaap. En 's nachts ook nog meerdere keren als hij wakker word. Wij slapen er inmiddels met z'n allen gewoon doorheen, alleen als het geluid afwijkend word worden we wakker...