Wat een weer vandaag weer te veel van het goede maar wat ik nou eens graag wil weten " hoe overleef ik de zomer" ik heb het bloed heet me hartslag raast en ben kei loom ma ondertusse een kleine wildebras van 8 maandjes oud hoe doen jullie het goed eten ? Vaak zwemmen ? Meer ruste ( wat de kleine meid hier weigerd) pfff ben op voor vandaag haha
Onze dochter is al wat ouder. We hebben haar overdag binnen gehouden. Spelletjes gedaan op iPad, gedanst, tv gekeken. Eten doet ze slecht met die warmte, maar dat doen wij ook. Dus dat accepteer ik maar. Ik maak zelf maaltijden waar ik geen uren voor in de keuken hoef te staan. Tegen half zes zijn we naar buiten gegaan, heeft ze achterom gespeeld en daarna papa geholpen met plantjes zetten in de voortuin. Toen heeft ze ff flink haar energie kwijt gekund. Ik vond het zelfs te warm om het zwembadje op te zetten +verbranden. Dus lekker binnen en veel drinken.
Met zo een kleintje is dat lastig hoor. Hier een kindje van 3 slecht eten herkenbaar maar drinken vind ik veel belangrijker.. vanmorgen van 9 tot 1uur heerlijk gezwommen in zee. vanmiddag filmpjes gekeken en gespeeld in huis lekker koel.. om 5uur met vrienden een frietje gaan eten op terras en nu lekker in bed.
Hier mama van 2 ukken 1 van 2.5 en 1 van bijna 7 maanden. Wij doen maar weinig en vooral lekker binnen blijven overdag. Veel drinken en zelf ook maar rustig aan. Qua eten veel gemak in de keuken. Vandaag friet (altijd op zaterdag) en morgen spaghetti met sla. Gisteren stokbroodjes met salades. Dus niet heel ongezond maar ook niet super ongezond. Vandaag met de oudste naar peuterballet geweest en toen moest ik wat nieuwe zomerkleding voor mezelf hebben helaas maar 2x wat gaan drinken. Dus mijn devies veel drinken en het rustig aan doen en lekker in standje tropische tijden.
ik vond het ook erg warm vandaag en gisteren.. de kinderen hebben er ook last van. SMiddags kunnen we ook de deur niet uit omdat het buiten te heet is+ verbranden ook inderdaad. Ik smeer erg goed in, maar tussen 1100 en 1500 wil ik ze liever alleen in de schaduw hebben. Dus de tuin volgezet met parasols en lekker veel badjes. Vanavond ook het gezinszwembad opgezet. Morgenochtend lekker zwemmen
De kleine meid van 1,5 maand heb ik binnen gehouden. Geen weer voor zo n kleintje. Ook niet onder de parasol. Gelukkig sliep ze overdags ontzettend veel en ben ik ons zoontje van 4 gaan vermaken in het zwembad. Uiteraard met een parasol er boven en factor 50 opgesmeerd. Nu zit ik met een wakkere kleine meid omdat ze overdags zoveel geslapen heeft.....
Heerlijk dit! We hebben onze caravan als verlening op onze vakantie nog even lekker voor een paar weken op een camping in NL gezet. Ik en onze dame hebben ons prima vermaakt met het snikhete weer. Papa moest helaas werken. Lekker zwemmen, watergevecht, zandbak (lekker vies, daarna onder de sproeier), slapen in de hangmat in de schaduw, boodschappen doen, buiten eten.. Toen ze 7 maand was zaten we die zomer in Italië, snikheet. Hebben heel veel gezwommen. Zij heeft toen veel in het badje gezeten en op een kleedje in de schaduw. Slapen in een tentje in de schaduw. Wandelen (ze lag nog in de bak) met een wit laken erover gespannen.
Pffff, ja heet he, en vermoeiend ook. Hier zijn de kids al ouder. Dus niet constant vermaken. Ze spelen veel binnen. En heb de zwembadjes opgezet met parasols er boven. Dik insmeren en zwemmen maar. Op zijn tijd een ijsje en drinken. Eten gewoon makkelijk. Ik krijg er een beetje een vakantiegevoel op de camping van, maar dan thuis.... hahaha.
Ik denk dat ik morgen mijn oude (katoenen) iglo tent bij mijn moeder ophaal en dan ga ik met mijn kleine avonturier buiten slapen. Manlief wil liever in een goed bed slapen. Het is bij ons boven 'maar' 29 graden. Lijkt me wel leuk voor haar en stuk aangenamer! We moeten nog even een plan maken. Misschien is een paar nachten op een camping in de buurt ook nog een optie...
Vandaag in een snik hete slagharen gezeten gisteren ook veel afgekoeld met kids in het water. Zo was het iets te doen maar pfff. Het was wel druk maar gelukkig ook weer niet te druk.
Vanmorgen lekker binnen gezeten en nog even op bezoek geweest bij familie. 's Middags rond half 4 buiten gezeten in de schaduw en het badje gevuld voor de kleine. Rond een uur of 6 nog watergevecht met zn alle gehouden, lekker afkoelen!
Veel laten zwemmen etc, wordt ze wel moe van Hier gegarandeerd meer slaapjes of langere duur van slaapjes na zwempartij
Goh, verbaas me over het vele binnenzitten van iedereen...... Vanochtend boodschap, tot 3 uur met kindjes buiten geweest, zwembadje natuurlijk, wel ingesmeerd (veel) maar bad stond wel in de zon, toen even tv kijken en na het eten lekker weer in het zwembad. Ben ook wel loom hoor, gewoon minder doen dan......
Hier hebben We vanmorgen eerst lang uit in het zwembad gelegen met zijn 5ven daarna zijn We naar binnen gegaan 12 uur was het niet meer uit te houden. Hebben lekker een film gekeken met wat lekkers erbij. Daarna hebben We tegen 5 uur de bbq aan gestoken. Lekker gegeten en daarna tegen 8 uur op bed gelegd En mama lekker in het zwembad met de voetjes languit op een stoel haha.
Mijn man en de kinderen zijn de hele middag wezen zwemmen, kon ik even chillen thuis. Na het zwemmen ging de jongste dutje doen en ging de oudste spelen en eten bij oma. Had ik tijd om lekker rustig te koken. Na het eten hebben we zoonlief opgehaald en gingen we door naar schoonzus. Gezellig avondje gehad daar en de kinderen hebben lekker gespeeld in de tuin. Ik vond het wel een relaxed dagje ondanks het snikhete weer, maar mijn kinderen zijn ook al een stuk ouder, dat scheelt echt.
Ik verbaas me ook over het binnenzitten, wij zijn de hele dag buiten geweest. Lekker loom, beetje zwemmen, picknicken onder de boom. Allebei in de schaduw een boekje gelezen (heerlijk dat dat ook eens kon, voelde als vakantie!) Vanavond gras gemaaid en daarna in mn nakie in het bad gaan liggen (maaien met de handgrasmaaiernwas een beetje optimistisch met de hitte)
Wij doen niet zo veel. Lekker binnen tv kijken, op de iPad, computer en in de schaduw bij een zwembadje. Mijn kids (2,5 en 5 jaar) eten met dit warme weer weinig. Dat maakt me niet zo veel uit, als ze maar goed drinken.
Met mijn bijna 4maanden oude zoontje doe ik ook niet veel.. Het is nog echt een klein prullie. Vandaag wel even onder een 'parasol' gezwommen, daarna lekker veel geslapen..
Gister toch ook echt binnen gezeten. Oudste beetje op het balkon in het badje maar hij wou graag binnen voor de tv zitten. Zweer gutste van m af, daarbij is hij ontzettend verkouden. Komt ook nog bij dat de jongste 39 graden koorts heeft. Dus het enige uitje was de ha post gister
vannacht 20 x eruit geweest, kinderen hadden t zo warm.ik kreeg t niet koeler. we logeren bij mijn zus haar huis. Vannacht weer thuis slapen, wij hebben een veel koeler huis. ze spelen nu wel heerlijk buiten in t zwembadje