hey meiden zal het even uitleggen mijn zoontje heeft altijd al gespuugt en heb 4 weken geleden eindelijk een verwijsbrief gekregen voor de kinderarts om te laten onderzoeken natuurlijk is het spuugen over als je er heen moet maar goed hij moest bloedprikken om te kijken of hij een voedselallegie had en werd op meerder dingen getest nu heeft ze vandaag gebeld en blijkt dat hij bloedarmoede heeft nu moet hij 3x daags een drankje drinken waar ijzer in zit en moet over 3 maand terug komen bij de kinderarts ook moest ik een boekje bijhouden wat hij at en dat moet ik opsturen wie van jullie heeft hier ervaring mee mijn zoontje is juist niet moe en slaapt bijna niet omdat hij zo actief is
hoi marline, huilt je zoontje ook veel? Ik herken wel dingen in je verhaal. Mijn dochter is namelijk ook nooit moe. althans...dat zie je niet. Het werkt eigenlijk heel tegenstrijdig bij die kleintjes. Hoe langer ze opblijven, hoe moeier ze worden, maar zodra ze over dat punt heen komen omdat je ze bijvoorbeeld beneden houdt, knuffelt, met ze speet etc, worden ze actiever. Dit stapelt zich op. Wat wij nu moeten doen is haar structureel na een voeding en het spelen minimaal 2 uur in bed leggen waardoor ze meer rust moet krijgen en uiteindelijk ook lekkerder in haar vel gaat zitten. Het spugen kan ook komen door huilen. Wij zijn nu bezig met inbakeren... doorbijten, maar we hopen da thet helpt. succes met je zoontje. Groetjes Dina
heey dina bedankt voor je reactie nu spuugt hij dan niet meer zoveel heel af en toe soms zie ik wel dat hij moe is dan leg ik hem in bed en begint hij te krijsen maar laat hem nu huilen want zodra ik bij hem ben is hij stil en begint te lachen hij valt wel in slaap na 15 min maar eerst sliep hij echt nog 4x per dag smiddags en nu heeft ie vanmiddag maar 1x geslapen
haha ongelooflijk he. dat heeft mijn dochtertje dus ook. Zodra ze me ziet, is ze stil. Daarom probeer ik haar niet aan te kijken en alleen een kus te geven en een muziekje aan te zetten. Dan ga ik weer weg. Soms doe ik dat 2 uur achter elkaar. Vanaf haar geboorte is het al een rampenslaper. Maar toen door een gebroken sleutelbeentje, heftige bevalling, vacuumpomp... het is zo lastig. Ze is 10 weken en hoort gemiddeld rond de 17 uur per dag te slapen. Nou, zij huilt bijna 10 uur op een dag! tis echt frustrerend... hoe komt je zoontje aan bloedarmoede? door het vele spugen?
jeetje zeg wat sneu mijn zoontje heeft een zware geboorte gehad ruim bijna 24 uur over gedaan ze moesten met 3 man op mijn buik drukken en met een knip hij lag scheef geen idee hoe hij eraan komt hij is nu 15 maand het spuugen is zo goed als over totdat hij gewone melk binnen krijgt of iets duns zoals water hij heeft altijd goed geslapen en nu sinds een paar maand is ie bezig hij heeft ook rs virus gehad toen hij 8 maand was