Mijn kleine man loopt sinds een paar weken het hele huis door. Op blote voeten of sokken met anti-slip gaat dat prima. Maar zodra ik hem schoenen aantrek wordt het een stuk moeilijker. Ik heb al verschillende soorten geprobeerd, maar hij vindt het nog erg moeilijk om erop te lopen. Maar ja, voor buiten kan het nu toch echt niet op blote voeten of sokken... En hij wil zo graag zelf lopen, ook buiten. Wat voor schoentjes zijn geschikt als eerste schoentjes om buiten op te lopen? Wat zijn jullie ervaringen?
Heb je al van die leren slofjes geprobeerd? Onze dame weigert schoenen aan te doen, dan trekt ze haar tenen krom. Maar die leren slofjes gaat wel gelukkig! ( Op Kleine Voet, Groot in babyslofjes! )
Wij hebben onlangs Bunnies voor ons dochtertje gekocht! Ze hebben een heel flexibele zool en zitten een beetje tussen leren slofjes en echte schoenen in. Ze stapt er heerlijk mee en voetjes blijven goed warm!
Hier hetzelfde.. meneer loopt al een paar weken door het huis op blote voeten (met sokken is het te glad), maar zodra hij zijn schoentjes aan heeft lukt het hem niet op de een of andere manier. Constant onderuit. Ik heb schoentjes van Jochies gekocht.. met erg flexibele zool.. Misschien is het gewoon een kwestie van wennen?
Bedankt voor jullie reacties! Leren slofjes heb ik wel al geprobeerd, maar die zijn voor binnen te glad aan de onderkant (we hebben vrij gald laminaat, dus anti-slip is dan wel een must) en voor buiten vind ik ze niet genoeg bescherming bieden met het koude (en natte) weer. Ik ga me eens verdiepen in de bunnies, shoesme en jochies, thanks! Meer tips blijven welkom hoor
Shoesme Babyproof, echt een aanrader!! Jochies gingen hier met twee weken al stuk en deze klacht heb ik meer gehoord...