op zoek naar luierbroekjes maat 86/92

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door boxertjes, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    zoals de titel al zegt ik ben op zoek naar broekjes die over de luier gaan. mijn dochter heeft als het zo warm is buiten geen romper aan. ik wil dan het liefst wel iets over de pamper zodat ie goed blijft zitten en niet zo gaat hangen.

bij de zeeman hebben ze luierbroekjes maar die gaan tot maat 68.
    iemand een idee waar ik ze kan kopen. wil er graag meenemen op vakantie.

2. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Ik gebruikte altijd gewone onderbroeken, maat 86 pastte wel over de luier heen, maar mijn dochter was/is vrij smal, dus misschien heb je maat 92 nodig.
    De luier bleef altijd goed zitten op deze manier.

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Voor mijn zoontje heb ik boxershorts. die heb je ook in effen kleuren zoals wit of zwart vind ik voor buiten ook prima voor een meid kunnen!

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja bij de h&m zijn ze geloof ik in de sale! Heb ze in iedergeval nog zien hangen 2 dagen geleden :) Hele leuke met roezels op de billen

5. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mara heeft maat 80/86 en bij haar zitten die maat 68 van de Zeeman nog ruim. Die vallen echt heel erg groot.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    H&M

Of inderdaad van de Zeeman, die vallen enorm groot. Zara heeft ze dacht ik ook (in ieder geval gehad). En gewone onderbroekjes werken ook prima, vond ik vaak ook mooier dan zo'n ding met roezels...

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gewone onderbroekjes/boxershorts!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ze vallen idd heel groot. Mijn jongste heeft als kraamkado toevallig een luierbroekje van de Zeeman en een van de Hema gekregen, beide in 68, nou mijn oudste past ze makkelijk, die draagt 86. Tip van gewone onderbroekjes vind ik ook een hele goede, zelf niet aan gedacht.

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    hier ook gewone onderbroekjes voor dochter gehad en nu boxers voor zoontje;)

gaat prima

komen btw bij de zeeman vandaan. onderbroekjes vallen normaal maar luierbroekjes juist weer erg groot

10. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

prenatal, wibra, zeeman en h&m
    onderbroeken en boxers (ook voor meisjes)

11. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb luierbroekjes bij de Hema vandaan. Witte en lichtroze. Met roesjes op de bips, erg schattig :)

12. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Die van de Zeeman vallen echt super groot die van mij kan ze volgend jaar ook nog aan..

13. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    bedankt voor de reacties. ik ga nog eens kijken naar die luierbroekjes en anders inderdaad op de gewone onderbroekjes.

Deel Deze Pagina