na elke voeding naar bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 25 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee gaat nog steeds na elke voeding naar bed, de laatste tijd is ze soms maar een uur wakker inclusief de voeding. Ze ligt dus erg veel in bed. Mijn vraag is nu vanaf welke leeftijd ze gewoon wakker blijven na een voeding tot de volgende voeding. Als ik straks met de fruithap wil beginnen weet ik namelijk niet wanneer ik dit moet gaan doen omdat ze zoveel slaapt. Hoe deden jullie dit en hoe oud waren jullie kindjes toen ze alleen nog maar een middagdutje deden?

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Lotte (19 maand oud) doet nu sinds een paar maanden alleen nog maar een middagdutje..kan me even niet meer precies herinneren vanaf welke leeftijd ze steeds vaker op was maar ik dacht vanaf een maand of 4-5. Ze is altijd een slapertje geweest :)

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian doet vaak 's morgens rond 9 uur een dutje, dan om ongeveer 12 uur weer en halverwege de middag. Alles bij elkaar slaapt hij ongeveer 3 op een dag.
    Het verschilt heel erg per kind maar ik geloof dat ze vanaf 4 of 5 maanden wat langer wakker blijven. Hapje kun je het beste eind van de ochtend of begin van de middag geven, dan kun je zien hoe ze erop reageert.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    lekker laten slapen hoor. Dat wakker zijn overdag komt vanzelf wel. En pas als ze meer wakker is ga je fruithap geven. Hoeft pas met 6 maanden dus je hebt nog wel even.

5. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    sommige beebs beginnen al met een fruithap vanaf 4 of 5 maanden.
    Ferron mag nl volgende week beginnen, moet ook maar ff kijken wanneer ik die in ga passen, want Ferron is ook een flinke slaper.
    Tja en als esmee iedere keer ook gewoon slaapt als jij haar in bed doet, is er toch niets aande hand? heeft ze waarschijnlijk gewoon nodig, anders zou ze wel niet slapen.
    Probeer het langzaam af te bouwen, zodat je het fruithapje er straks mooi in kunt plannen, uurtje of 10 de fruithap, dan 11 uur de fles of zoiets?

6. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

de kleine van mij heeft nooit echt erg veel overdag geslapen, ja de eerste maand wel...

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Tegen de tijddat je mag beginnen met fruit isze uit zichzelf al vaker enlanger wakker hoor ;) Lekker laten slapen nu dus!

Deel Deze Pagina