24 uur per dag huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamabeer, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Quinn huilt nu al een week echt 24 uur per dag...vorige week zijn we op de nightcare geweest en de dokter zei dat het krampjes waren maar ik ken me niet voorstellen dat ie daarvan 24 uur per dag van moet huilen. Zijn er moeders die hetzelfde hebben meegemaakt en wat hebben jullie gedaan dat hij of zij rustig werd? Ik ben op dit moment echt dood op dus alle tips of trucks zijn heel erg welkom.

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Slaapt hij verder niet? Drinkt hij goed? Kan je m misschien inbakeren, maar ondanks dat:
    Ik zou zsm bij het CB / huisarts aan de bel trekken; is niet normaal en niet gezond als een kind constant huilt; die moet heel gauw nagekeken worden lijkt me. Ik zou zelf bij morgenochtend om 8u bij de huisarts gaan zitten en niet weggaan voor ik met spoed doorgestuurd zou zijn naar een kinderarts...
    Of ben ik hierin de enige??

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Nou dat is het fijne ervan bij de kinderarts zijn we pas geweest voor het spugen...dat is nu gelukkig minder en die hadden we vorige week ookal gebeld en die hielp ons voor de meter niet! ik was echt kwaad ik ken me gewoon echt niet voorstellen dat je van krampjes 24 uur ken huilen....het is zo frustrerend we hebben echt al alles geprobeerd om hem stil te krijgen meestal lukt het 1 minuut en dan gaat ie weer verder
    drinken doet ie goed en inbakeren hebben we ook al gedaan echt helemaal niks helpt hij huilt zelfs zo hard dat ie zichzelf uit de bakerzak wurmt

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie, arme schat. Ik zal echt weer aan de bel trekken hoor, dit is gewoon niet normaal. En dan ff zielig doen hè! Mag wel eens helpen.. :s

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja overdrijven ken ik echt niet want het is echt al heel erg...dit herken ik echt niet van de andere 2 die sliepen nog tussen de voeding maar Quinn krijgt de kans niet om te slapen het is ook echt krijsen soms tot dat ie helemaal rood aanloopt. we hebben nu een soort om en om rondje dan pak ik hem een uur en dan mn man zo hebben we ook ff de handen vrij.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jeetje, wat moeilijk. Waarom bel je niet naar de huisartsenpost? Zeg gewoon hoe de vork in de steel zit en dat dit niet vol te houden is. Niet voor jullie, maar zeker niet voor je kindje.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja daar zijn we al geweest maar die zeggen niks anders dan krampjes en nog eens krampjes..soms heb ik zo´n zin om een arts om te meppen:x hun met de klote krampjes. ik ben al blij dat jullie reageren pff gelukkig nog iemand waar ik het kwijt kom zonder dat iemand zegt het zijn gewoon krampjes laat maar huilen...

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    nou ik vind het niet normaal dat de kleine zoveel huilt!
    Lijkt me niet dat de krampen 24 uur per dag zo extreem aanhouden of wel?

9. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    meid, gewoon doorzetten.

Wij hebben het ook met onze zoontje gehad, huilde ook echt 24 uur per dag, heb gewoon steeds maar weer gebeld, totdat ze er gewoon gek van werden.
    Met als gevolg een ziekenhuisopname, en een kindje die dus zeer slecht tegen prikkels kon. Je kan vragen of hij opgenomen kan worden voor observatie.
    Sterkte!

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat hebben jullie er toen tegen gedaan? mss dat ik het hier ook eens kan proberen. Wij hebben zelf echt al vanaf het begin de 3 r's al in werking:)daar kan het dan niet aan liggen..Inbakeren helpt ook niet hij schreeuwd dan nog harder. We geven hem ookal extra niet aan kraambezoek omdat ze dan ook veel prikkels krijgen. Echt idioot gewoon hoe wij nu iedere davond op de bank zitten....gewoon denkend wat we nog meer kunnen doen. Badje in de avond helpt ookal niet dat vind ie ook verschrikkelijk. Vandaag zijn we boodschappen gaan doen en toen is me moeder eventjes hierheen gekomen want de laatste keer dat we gingen huilde hij zo zielig in de winkel dat we gelijk de kar midden in de winkel hebben laten staan en naar huis met hem zijn gegaan.

11. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    OSTEOPAAT!!!! Hier 3 weken lang 12 uur p.d. huilen! Radeloos werden we ervan. Inbakeren hielp wel beetje, alle kraambezoek afgebeld ivm prikkels. Na 3 weken naar osteopaat geweest en de volgende dag hadden we een heel ander rustig meisje
    Ze had stuwing onder haar schedel door snelle bevalling en daardoor gewoon 'hoofdpijn'.
    LINK voor informatie: Osteopathie

12. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Of bel naar een osteopaat. Ik weet niet hoe je bevalling is verlopen maar sommige kindjes komen er wat moeilijk uit zeg maar. Mijn zoon begon met 2 weken ook veel te huilen, niet iedere dag maar bij hem zat er een nekwervel niet goed. Daarna was het gelijk een heel ander kind. Het kan zomaar zijn dat jouw zoontje door de bevalling niet lekker in zijn velletje zit.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mamabeer: heb niet alle reacties gelezen, maar dit klinkt wel heel herkenbaar: hier ging Thirza vanaf 2 weken oud ook steeds meer huilen en wij zaten rond de 3/4 weken dus precies hetzelfde als jullie.
    Weet niet of je BV geeft of FV? Wat ik in ieder geval gedaan heb, was infacol geven, (verkoopadressen op www.infacol.nl), omdat Thirza naar mijn idee veel lucht binnen kreeg en slecht boerde. Daarbij de voedingen in 2 gehakt: infacol geven, dan een halve voeding geven, dan verschonen en boeren en daarna de rest van de voeding. Dat hielp echt enorm! Binnen 2 dagen hadden we een heel ander kind in huis: van direct krijsen als we haar weglegden, (en meestal ook als ze bij ons op de arm lag: enkel als we liepen, werd ze rustiger), naar een dame die ik zo voor een kwartiertje in de wipstoel kon zetten.

Overigens bleek het hier al met al onderdeel van het kiss-syndroom en als ik je al hoor over veel wapperen en maaien met de armen enzo, zou ik zeggen: kijk eens of je de symptomen herkent (www.kiss-kinderen.nl) en zoja: ga naar een geregistreerde osteopaat (www.osteopathie.nl). Heeft hier enorm geholpen: toen ging Thirza ook echt zelf slapen en weer langer dan enkel hazeslaapjes...

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik weet niet of het al geadviseerd is maar een draagdoek was hier de uitkomst toen ons meisje zoveel huilde, dan had ik even mijn handen vrij en zij viel in slaap door het gewieg.

zoveel huilen is niet normaal hoor, rij desnoods naar de 1e hulp of dwing je huisarts voor een verwijzing naar een kinderarts, dat hebben wij ook gedaan en mooi wel dat ze opgenomen moest worden! dus kom voor je kind op en zeg dat je het zelf ook niet meer trekt.

wat zul je moe zijn meid, sterkte ;) !

15. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    bij ons was het net zo, alleen maar huilen bij de oudste. Toen hij koemelkvrije voeding kreeg (ik had een dus een koemelkvrij dieet, omdat hij bv kreeg) was het binnen twee dagen over. ms iets om te proberen?

16. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    idd misschien is een draagzak een optie misschien word hij dan wat rustiger

en toch zou ik je adviseren om gewoon naar de hapost te bellen
    en anders gewoon naar de spoed in het ziekenhuis gaan en gewon een hoop stennis maken totdat ze hem helemaal hebben nagekeken,
    veel succces

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Als hij zoveel huilt dan moet je naar je huisarts gaan en een doorverwijzing eisen naar een kinderarts. Laat je niet afschepen en als deze arts het niet wilt dan zoek je een andere.

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik zeg ook naar een osteopaat gaan. En ik zou de huisarts gaan stalken voor een verwijzing naar kinderarts, desnoods een second opinion.
    Het lijkt me dat je overal aan gedacht hebt, zeker als je er al 2 hebt. Ik las ook dat je hem inbakerde... Mijn zoontje werd daardoor hysterisch, zat te strak. Hij heeft nu de puckababy.
    Misschien een ideetje.

Ik wens je heel veeeeeeeeeeeel sterkte!

19. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Zou je eens kunnen vertellen hoe de bevalling is gegaan?
    het kan zijn dat ie daar nog last van heeft

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    En hoe gaat het nu verder? Dit is niet normaal en je moet echt actie ondernemen hoor!

Deel Deze Pagina