Onze dochter is 10 weken. Mag ik voor haar buiten t flexibadje neerzetten met wat water? Natuurlijk niet ijskoud, wel met wat warm water, maar niet zo warm als haar normale badje. Zodat ze wat kan afkoelen? Of is dat echt nog te koud voor haar? Ze heeft niet echt last van de warmte hoor, maar dacht misschien is t wel ff lekker voor haar.
Mijn dochter is 16 week en vandaag voor het eerst gedaan. Vandaag is ook wel extreem warm dus zou ik het waarschijnlijk ook wel gedaan hebben. Lauw water en direct in handdoek wikkelen erna. Het is ook windstil dus lijkt me niet erg
Nee zou ik niet doen, vindt het nog erg jong ... Je kan haar ook wat met de voetjes in een badje laten...
Nee is nog te vroeg. Zoals al werd gezegd met de voetjes in het water vindt ze vast ook al interessant. Als je denkt dat je kleintje het warm heeft is water over de handjes en polsjes vooral gieten al meer dan genoeg. En niet te veel naar buien, ook de schaduw is nu warm.
Toen mijn dochter 12 weken was, en het ook heel warm was, hebben wij een badje opgezet in de schaduw met flapjes aan de bovenkant tegen de zon en haar hier in laten afkoelen. Kon en ging prima. Ze vond het erg leuk overigens.
Ik heb vandaag heel even in de zwemband in het badje gehad. 2x en minuut ofzo. Ze vond het heerlijk. T was ook zo warm. Water wad al lekker opgewarmd door de zon....
Ik ga nu 2x per dag met dochter douchen. Mijn dochter was 6 maanden vorig jaar met de hitte. Toen kon ze nog niet zelf zitten toen ook extra gaan douchen en tussendoor ff wassen/opfrissen.
Genieten! Hihi ik weet dat ze normaal in de band moet zitten hoor, maar daar is ze nog te klein voor en zo vond ze t heerlijk!
Siem is met 10 weken ook gewoon in ons zwembad gegaan in zijn swimtrainer. Wel warm water en ongeveer 15 min. Hij vond het heerlijk. Daarna lekker een fles en lekker slapen! Dus wel goed plannen, hier was het 15:00 zwemmen 15:30 fles en lekker slapen tot 18:00
Ja die zag ik op internet ook al maar die hadden ze hier niet... dus deze maar gedaan... wil tot nu toe prima.... 'Maar wellicht toch eens kijken. Wat is t grootste verschil?
Ze liggen erin en niet zitten, want dat kunnen ze nog niet. En Siem kon zich toen onbewust afzetten. Enige risico is als ze ouder zijn dat ze gaan hangen erin met de benen dus naar beneden bungelend en dan achterover kunnen kiepen, maar goed je bent er altijd bij.. Siem was na 8/9 maanden de swimtrainer beu. Maar zwemt nu los met bandjes
Ik heb hem toen op mp goedkoop aangeschaft helaas na 3 keer stuk gegaan maar toen dus nieuw gekocht omdat het de moeite waard was, Ik heb ook vanaf 12 weken elke week aan babyzwemmen gedaan. Echt heerljk
Ik heb de tip van het consultatiebureau gehad om een doekje of washandje nat te maken en haar haartjes nat te maken. Baby's verliezen namelijk hun warmte via de voeten of hun hoofd (daarom een mutsje na de geboorte). Hier vond ze het heerlijk, lekker afkoeen. Ik durf onze dochter van 9 weken ook nog niet in een badje te doen, misschien alleen met haar voetjes.
Ik doe haar vandaag denk ik ook alleen met de voetjes erin hoor, omdat t toch wat koeler is vandaag. Ze is er gisteren heel ff in geweest. Ze heeft er niets aan over gehouden hoor
Vrijdag het cb gebeld met de vraag of noud in een zwembadje mocht. Ik kreeg als antwoord dat dat gewoon mocht temp van ongeveer 36 graden, af en toe een flesje water aanbieden en in de schaduw blijven. Ze mogen in een zwembad als ze hun eerste prikje hebben gehad
Lekker toch,je kan ook het badje buiten zetten voor de ouders die geen zwembadje hebben. Ik zie er geen verschil in, buiten of binnen in bad, is toch hetzelfde en met deze hitte te temperatuur iets lager doen als normaal. Vandaag valt het mee maar gisteren pff