Mijn dochter is nu 17 maanden, en als ze bijvoorbeeld onder de douche staat heeft ze echt een dik, bol buikje. Als ze ligt weer niet, en verder is ze ook helemaal niet dik! Maar soms denk ik echt, is dat wel normaal zo'n dik buikje? Beetje gek misschien, maar hebben jullie kindjes dit ook? Ze krijgt normaal te eten, 'n stukje liga bijvoorbeeld als koek en 's middags fruit, en verder absoluut geen ongezonde dingen! Met kleren aan valt het trouwens ook helemaal niet op..maar zit er toch 'n beetje mee.. ohw ja, ze weegt nu denk zo'n 9/10 kilo.
ja hoor, dat is hier ook. En als ze net gegeten heeft, is het buikje ook duidelijk nog wat boller. Ze staat trouwens ook regelmatig met een vrij holle rug, waardoor het buikje bol lijkt. Als ze liggen is de houding gelijk heel anders.
Hier ook een behoorlijk bolle buik. Mijn vriend zei laatst nog dat Milan nu net zo'n buik heeft als ik toen ik nog zwanger was van hem . Kan je een beetje nagaan hoe 't er ongeveer uitziet .
Eva heeft het ook nog steeds een beetje, maar het is wel minder geworden de afgelopen maanden. Maar ze houden dus wel redelijk lang een 'babybuik'.
Oke, geruststellend om te horen! Heb er eigelijk nog niet opgelet of het 's avonds na het eten duidelijker is als 's morgens. Maar dan weet ik in elk geval dat er meer bolle buikjes zijn..
Mijn zoontje is 17dec een half jaar en is 9,6 kg!! (71cm) dus qua lengte en gewicht komt het over een maar ik maakte me ook druk als mijn kind niet te dik zou zijn. Maar ik moet me geen zorgen maken van het cb.
Hier hetzelfde Al wordt het nu wel minder. Mijn zoontje was wel iets stevig, maar zijn buikje puilde toch wel meer uit. En inderdaad na het eten nog iets meer. Soms is het ook een gek gezicht: Als hij wat uitrekt zie je alle ribben, en daarna dus zo'n bolle buik. Maar het is de laatste paar maanden (2 ofzo) echt minder aan het worden. Zijn hele houding veranderd ook. Zijn rug lijkt ook minder hol te zijn dan eerder. Dus misschien heeft dat er ook nog iets mee te maken.
Hier ook, vooral als onze meid (14 maanden) veel gegeten heeft. Ik vind het zo lief zo'n bol buikje, dan is ze echt om op te vreten als ze zo rondstapt!