Kan dit qua kleurcombinatie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snoeki, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hallo dames even een adviesje gevraagd van de mode meiden onder ons :)

Voor mijn dochter heb ik de onderstaande zomerschoenen gekocht en nu ben ik op zoek naar een zomerjasje erbij maar kan weinig vinden in onderstaande kleurtinten.

Nu heb ik toevallig een superieur jasje gezien maar in de kleur roodmet wit maar voornamelijk rood.

Zou kunnen qua kleurcombinatie met de schoenen? De andere optie zou aqua groen/blauw zijn ;)

Alvast bedank voor jullie advies..........:p

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Aan mij heb je niks. Ik kijk daar niet naar, tenzij het echt verschrikkelijk lelijk is. Maar dat is het zelden.
    Ik zeg dus: gewoon doen.

3. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Als jij het leuk vindt, gewoon doen!

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Kan prima! En als jij t leuk vindt staat het sowieso prachtig!

5. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ja hoor, zijn neutrale kleuren dus dat kan prima!

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Leuke schoenen!! Die combi kan vast wel! Veel suc6!

7. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ik weet niet of ik het leuk vind, maar kan eigenlijk niets vinden in de juiste kleur het jasje los vind ik wel super. Ze heeft vorig jaar hetzelfde in het blauw gehad. Alleen de combi twijfel ik over:cool:

En mijn man zegt ik vind dat jasje leuk gewoon kopen maar die heeft nul gevoel voor mode :)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou eerder combineren met rood dan met aquablauw, maar uiteindelijk zou ik vooral kopen wat je leuk vindt. Schoenen en jas die niet bij elkaar matchen: jammer dan. 't Is een kindje he, geen modepop ;)

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

It doesn't have to match, it has to GO ;)

Persoonlijk gaat me dit echt een stap te ver.. het is een kind.. wat is comfortabel, wat staat leuk maar of het bij elkaar past? Nee...

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lijkt mij prima!

Ik moet zeggen dat ik er vaak niet precies op let. Mijn dochter krijgt goede schoenen die goed passen en de jas zoek ik er zo'n beetje onafhankelijk van uit. Zo had ze van de winter rode laarsjes en in de multicolour jas zat geen/weinig rood. Ze heeft nu mintgroene schoenen en haar jas is donkerblauw met lichtblauwe, rose en groene hartjes. Eigenlijk staat het altijd wel leuk.

11. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Bedankt voor de adviezen denk dat ik dan toch maar voor het rood rood rosé jasje ga :)

12. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hihi daar hou ik me nooit mee bezig eigenlijk. Niet dat mn dochter als pipo de clown door t leven gaat hoor!!

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    eerlijk gezegd is het nog nooit in me opgekomen om de schoenen met een jas bij elkaar te laten passen :)

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik vind het juist wel leuk bij kindjes allemaal verschillende kleuren. Zeker in de lente/zomer lekker vrolijk.
    Kinderen kunnen dat hebben vind ik, bij volwassen vind ik dat niet dat moet wel echt passen.
    Niet dat ik bij mijn dochter maar klakkeloos wat uit de kast grijp maar ik combineer zeker in de lente verschillende kleuren bij elkaar, hartsikke leuk!

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zo bijvoorbeeld, heerlijk lekker vrolijk, vind ik :D

16. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Toch wel leuk om te lezen hier in de omgeving hoor je moeders er ook echt over.:p Vandaar mijn vraag hahaha

17. fafa

fafa Niet meer actief

jullie kinderen trekken zeker allemaal braaf aan wat je ze voorschotelt? ;)

Sinds dochterlief per se zelf wil bepalen wat ze aantrekt (en nee, ik ga er geen strijd van maken, die bewaar ik liever voor niet-bovenop-je-zusje-zitten en geen-pindakaas-aan-de-bank-smeren ;)) loopt ze er wel creatiever bij dan alleen niet-kleurmatchende jas en schoenen, hahaha. Ik zou me er niet te druk om maken in ieder geval.

Deel Deze Pagina