Wat voor slofjes/schoentjes in deze tussenperiode?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Mijn dochtertje loopt nog niet, ze staat wel los en loopt langs de tafel, bank, muur etc en aan de hand, het zit er dus wel aan te komen maar het is echt nog te vroeg voor schoenen.
    Ze heeft nu van die slofschoentjes (hema) maar die beginnen krap te worden dus dat kan straks niet meer. Ik vind het toch wel handig dat ze wat aan haar voetjes heeft als we naar buiten gaan maar wat kan ik jet beste kopen? Toch nog een paar van die slofschoentjes of bestaat er nog een tussenweg? Als ze straks echt goed loopt krijgt ze ook echt goede schoentjes, maar nu is het alleen maar voor het 'aanhebben' dus wil ik er niet heel veel geld aan besteden.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb die tussen fase overbrugd met adidas learn 2 walk schoentjes. Die waren er vorig jaar echt hele leuke,vond de collectie nu niets (maar heb niet voor een meid gekeken dus wellicht daarvoor wel). Dat waren wel wat stevigere schoentjes met een soepele zool.

Shoesme heeft een flex lijn. Dit is voor de startende loper. Prijs is wel rond 50/60 per paar, mits je nu in de sale kunt slagen.

Ik kon in de tussen fase niets met echte slofjes want hij wilde bijv op de kinderboerderij wel uit de buggy om bij de beestjes te kijken/aaien. In het gras vond ik dan een 'schoen' beter.
    Thuis liep/loopt hij op sokken of blote voetjes.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Binnenshuis en als het lekker weer is buiten, op sokjes of blote pootjes.

VOor als het slechter weer is heb ik sandaaltjes met een flexibel zooltje bij de van Haren gehaald.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  5. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
  6. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Jaaah hier ook groot fan van Aapie! Heb vandaag net weer een paar binnengekregen :D

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    De schoentjes/ slofjes van @apie zijn leuk en ook goed voor de voetjes

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Had slofjes van oxxy en inderdaad zoveel mogelijk op blote voeten.

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Ivm inderdaad de blote voetjes met warm weer en de verwachting dat mevrouw toch binnen onafzienbare tijd zal gaan lopen, ga ik nu geen enorme bedragen uitgeven aan slofjes zoals van aapie, hoe goed en leuk ze ook zijn. Heb toch maar 'gewoon' een paar slofschoentjes gehaald bij de prenatal, een cm groter dan de huidige. Heeft ze iets om haar voetjes als we naar buiten gaan. Binnen heeft ze ze toch niet aan. Was nu voor 9 euro klaar..

Maar heb al zin om echte schoentjes te gaan shoppen, wat een leuk spul hebben ze zeg!

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hier ook adidasjes om naar buiten te gaan, binnen of op t gras altijd blote voeten. Hij trekt ze wel uit haha. Heb ook all stars maar veel meer gedoe om ze aan te krijgen.
    Ons mannetje wil ook de hele tijd aan de hand lopen en kruipt op handen en voeten ipv knietjes.

Deel Deze Pagina