Swaddle me, puckababy of pacco?

Discussie in 'Verzorging' gestart door nazli21, 24 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn zoontje van 4 weken slaapt overdag niet goed. Hij valt niet alleen in slaap, maar in mijn armen en ook als ik hem op zijn buik (ik vind wel eng).
    Dus ik dacht misschien als ik hem inbaker dat hij dan makkelijk in slaapt valt en lang slaapt(doet hij normaal niet op zijn rug).

Ik heb op internet naar inbakerdoeken gezocht en ik heb 3 verschillende inbakerdoeken gevonden. De swaddle me, puckababy en pacco.Puckababy en pacco is wel te duur en swaddle me iets goedkoper.

Maar is de swaddle me ook net zo goed als de puckababy en de pacco..
    En is 1 inbakerdoek genoeg of moet ik gelijk 2 doeken kopen?

2. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een Pacco, omdat deze goed strak kan (daar heeft baby behoefte aan) en het CB deze te leen had om uit te proberen. Omdat ik een spugertje heb, heb ik er twee (van Marktplaats gehaald).

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    De puckababy was hier niks.. Is meer een slaapzak maar dan bij de armen dicht genaaid. Zoonlief kon daar dus nog veel te veel in bewegen. Tijdje een pacco kunnen lenen van een vriendin en dat ging super! Aangezien onze kleine een flinkerd is nu zelf een grotere pacco aangeschaft.. De andere ken ik niet

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Heb ze alle 3, de pacco is het beste. De rest krijgt mijn dochter allemaal los. Ik zou dus voor een pacco gaan.

5. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    pacco is de enige inbakerde die veilig is bevonden dus absoluut de pacco

6. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja hier precies hetzelfde. Destijds voor mijn zoon geleend bij CB en beviel super goed. Nu heeft dochter ook behoefte aan inbakeren en bevalt wederom heel goed. Beiden hadden ook heel erg behoefte aan goed strak inbakeren. Ik heb er twee gekocht, toch wel handig als er 1 gewassen moet worden;)

7. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik heb alleen puckababy en swaddle me gebruikt.
    Vond de swaddle me echt een rotding, puckababy was al wat beter maar nog wel wat ruimte om met armen te bewegen. Alles wat ik lees over de paco zou mij NU doen beslissen die bij een volgend kindje te nemen (mochten we een kindje mogen keijgen en deze ingebakerd moet worden ;))

8. Liekek88

Liekek88 Lid

28 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een swaddle me. Maar mijn ventje krijgt hem wel los als hij boos is. Maar om te proberen of het prettig is zou je het kunnen proberen.
    Ik herken je verhaal! Ik ben naar de chiropractor geweest en nog steeds. Hij had zijn rug krom vandaar dat hij niet wilde slapen op zijn rug!

9. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Swaddle me en Pacco gehad. Swaddle me was echt een onding, binnen een paar seconden lag mijn zoontje weer los. De Pacco was wel echt goed, al kreeg mijn zoontje ook die uiteindelijk los, maar hij is een redelijke Houdini en behoorlijk sterk

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hier ook een swaddle me gehad. Deze was de goedkoopste en hier zou een baby tot een half jaar in kunnen. Helaas was hij er na 3 maanden uitgegroeid en kreeg hij hem toen los ja als hij boos werd. Ook ging hij best wel zweten in het ding dus ik durfde hem er niet alleen in bed in te leggen, alleen in de box onder mijn toeziend oog. Maar het hielp wel, hij sliep wel daardoor!

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb toch de swaddle me besteld, omdat die wat goedkoper is. Als die toch niet helpt, zal ik de pacco (2ehands)kopen. De swaddle verkoop ik wel door. Als ht goed is wordt ie morgen thuis geleverd.

BEdankt dames :)

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.289
    16.692
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier de swaddle me gebruikt en erg tevreden.
    Neem wel de katoenen variant want de fleece variant is erg warm.

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    De swaddle me is geleverd. Ik heb de katoenen deken. Ik heb hem bij zijn 1e slaapje ingebakerd met de swaddle me. Hij vons het niet leuk. Maar Hij sliep wel 3 uurtjes lang door. Bij de rest van de slaapjes niet nodig gehad, want hij sliep zelf in slaap en sliep ook lang door😏...

14. Gup

Gup Actief lid

9 jul 2014
    130
    0
    16
    Omgeving Rotterdam
    Puckababy gebruikt was niet voldoende.
    Overgestapt op pacco; een verademing.
    Hier van marktplaats gehaald, scheelde een hoop. De eerste had ik voor een tientje (piccolo) en daarna nog 1 extra erbij gehaald om te kunnen verschonen.
    Daarna over op de afbouw zakken van pacco. Had ik er 2 voor 50,- ook via marktplaats .
    Let er op dat je ze dan gewoon even wast volgens de instructies alsof ze nieuw zijn, om eventueel wasverzachter eruit te wassen.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    puckababy!

Deel Deze Pagina