Weet niet wat ik meemaak, Jaslynn slaapt nog Normaal gesproken wordt ze 's nachts wel een paar keer wakker en 's ochtend rond half 7. Als ze dan wakker is wilt ze ze direct spelen maar dan het liefst in de woonkamer, heeeeeeeeel ver uit de buurt van haar bedje (ok, de laatste tijd mijn bed want daar slaapt ze in). Nu, vannacht gewoon doorgeslapen , vanochtend 7 uur wakker, flesje gegeven in bed en nadat ze die voldaan van zich af heeft gegooid heeft mevrouwtje zich omgedraaid en is verder gaan slapen, en dat doet ze nu dus nog Ben meteen 10 keer gaan checken of ze nog wel adem haalt en niet warm aanvoelt en koorts heeft of zo (zo erg ben ik het gewend dus..not ) maar dat gaat allemaal goed. Ze slaapt gewoon heerlijk. Ik geniet hier echt wel van (kan wel huilen van geluk, zo blij ben ik ). Maar hoe zou dat komen? En moet ik er maar vanuit gaan dat het eenmalig is? Hebben jullie kindjes dat ook gehad dat ze van de een op andere dag gewoon doorsliepen? Groetjes Jessy
wat een prachtig mooie naam trouwens heeft jou dochter! zo'n mooie naam ben ik nog niet tegen gekomen maar om terug te komen op je verhaal. heerlijk he? geniet er maar van. wat ik merk bij mijn zoontje is dat als hij een dag veel wakker is geweest en erg druk is hgeweest en wat minder heeft geslapen. dat hij de volgende dag echt uitslaapt soms wel tot 9.30 omdat hij gewoon erg moe was van de vorige dag. en als hij een beetje ziek is slaapt ie ook meer. en hij ging met 6,5 maand doorslapen omdat we hem maar een keer een nachtje hebben huilen. gelijk de volgende dag sliep hij s'nachts door tot nu toe nog! ben benieuwd of jou dochtertje vanaf nu ook doorslaapt