Inbakeren!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantalk, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ons zoontje hebben we op advies van het cb ingebakerd toen hij nog een baby was. Dat heeft heel goed bij hem geholpen.
    Hij was heel onrustig in zijn slaap en hield zichzelf daardoor wakker.

Nu is ons meisje al net zo'n drukte makertje. Ze slaapt niet in haar eigen bedje..alleen op mijn arm en dan moet ik haar heel zachtjes in de box neerleggen. Zodra ik haar in haar eigen bedje leg zet ze het op een brullen. Met als gevolg..de hele dag een huilende baby op de arm.
    Ik heb haar vandaag ingebakerd en in haar eigen bedje gelegd...en zowaar medame is na een 2 min jammeren heerlijk in slaap gevallen. :D

Maar nu mijn vraag...mag je op eigen houtje gaan inbakeren of moet dat in overleg met het cb?

2. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Fijn dat het zo snel werkt! Bij mijn dochter werkte het ook prima, we zijn begonnen toen ze 2 weken was en na een week of 7 was het al niet meer nodig......

Ik geloof dat ze even naar de heupjes moeten kijken voordat ze ingebakerd mogen worden........
    Misschien even bij het inloopspreekuur langsgaan?

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dank je voor je antwoord.
    Ik stond er zelf ook van te kijken dat ze zo snel sliep :)
    Luca heeft de eerste paar dagen nog vreselijk gekrijst als hij ingebakerd was :cry:

De heupjes zijn door de ha en door het cb al een keer nagekeken. Ik neem aan dat het goed was anders hadden ze toch wel wat gezegd. ;)

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Je mag natuurlijk zelf weten of je inbakert, maar t is wel van belang bij het cb eerst de heupjes te laten controleren; als daar iets mee is mag er nl niet ingebakerd worden.

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hihi...tegelijk t zelfde antwoord.
    Nou...inbakeren maar!
    Bij mijn dochtertje heeft t in t begin ook super geholpen!

Deel Deze Pagina