badschuim oplikken

Discussion in 'Verzorging' started by Ellen291982, Oct 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mijn dochtertje doet sinds een paar keer draaite ze haar hoofdje opzij en likt aan het water waar dus badschuim inzit. wegebruiken Etos eigen merk lavendel badje (welterusten badje). Het is badspul apart voor baby's dus het lijkt ons niet dat het kwaad kan. Maar wilde het toch zeker weten. Iemand die dit weet? Het lijkt er ook net op dat ze het vies vind. ze kijkt er niet vies bij en ze doet het steeds opnieuw weer.

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Denk niet dat het kwaad kan hoor, vandaar dat het ook speciaal voor baby's is. Onze zoon doet het ook, maar kan nou niet zeggen dat hij er last van heeft gehad. Als je er veel moeite mee hebt zal ik de badmelk gaan nemen, daar heb je geen schuim.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb er geen moeite mee verder. het ziet er ook wel grappig uit hoe ze dat doet haha! ik wilde het even zeker weten.

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Haha ja Nina doet dat ook, sinds ze van alles probeert in haar mond te stoppen gaat ze ook aan het water likken:)
    Ik denk niet dat het kwaad kan.

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    ja dat doet Vigo ook. Hij heeft er geen last van, behalve als hij zich weer eens in het badwater verslikt :).

6. wolly

wolly Niet meer actief

Hier gebeurd dat ook heel vaak, ook met speeltjes in bad die dan in zijn mondje verdwijnen en maak me ook echt geen zorgen.
    Het is niet voor niks speciaal voor baby's gemaakt ;)
    Ik heb nooit wat gemerkt dat mijn zoontje er last van heeft gehad.

7. Anique

Anique Niet meer actief

Can drinkt ook badwater, hij laat een flesje vollopen en dan giet hij het in z'n mond... tsja, het is geschikt voor baby's toch? Inderdaad het enige wat geburd is dat hij zich soms verslikt :D

8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

Feb 21, 2007
    1,923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    volgens mij kan het geen kwaad...pas alleen op met badolie...dat is wel slecht want kan in de longetjes komen

Share This Page