Hoi, ik vroeg me laatst af vanaf wanneer een kindje in de kinderwagen gaat, ipv de wandelwagenbak? Hij past er nu nog net in, met opgetrokken beentjes dan wel. Maar het is nu toch nog veel te vroeg? Liefs Luna
ik weet niet hoe oud je kindje is? mijn meisje is vorige week voor het eerst in de wandelwagen geweest..
ik had finn met 3maanden er al in liggen.. hij past noch in de lengte, als in de breedte er niet meer in!
Mijn zoontje zit ook ineens klem, hoor Echt geen doen meer, hahaha! Ik ga dus zometeen de wagen ombouwen. Weer het einde van een tijdperk *snik* (waarom gaat het toch zo vreselijk hard?!)
Mijn zoontje ligt nog steeds in de wandelwagenbak... Hij ligt bijna klem, maar ik vind het nog wel lekker warm zo! En makkelijk, de wagenbak kan overal mee naar toe, vooral als M.ace moet slapen! Maar hangt ook af van je kinderagen denk ik, de ene bak is groter dan de andere... Wij hebben een bugaboo, en dat past dus nog!
plurk heeft er tot 6 maanden ingelegen. toen werd het krap maar beu was ze het nog niet echt, vond bak veel leuker als de wandelwagen haha
Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga het binnenkort toch eens proberen. Ik merk ook dat hij graag om zich heen kijkt. Wij hebben de maxicosi mura 4 dus op zich een ruime bak maar hij ligt aardig in de verdrukking. @Maia, die grote dame van jou ook al in de kinderwagen? Het is zo grappig om jullie ergens anders op het forum tegen te komen. haha.
Dinja lag ook met 5 maanden in de kinderwagen, wel helemaal plat. Sinds vorige week heb ik 'm rechtop staan.
Wat gaan jullie kindjes vroeg in de wandelwagen! Hoe groot/zwaar zijn ze dan als ik vragen mag? Mijn dochtertje ligt nog steeds in de wagenbak. Zal niet lang meer duren hoor.
Sil heeft volgens mij net weer een groeispurtje gehad, dus zal 68/69 cm zijn en weegt ruim 8 kilo. Wij hebben overigens een Quinny Speedi - kan me best voorstellen dat merk/type kinderwagen ook een flink verschil maakt...
Wij hebben een Quinny Buzz, die staat bekend om zijn kleine wagenbak. Meisje is 66 cm en 7 kilo, dus niet zo groot.
O! Vergeleken met mijn zoon is je dochter inderdaad een kleintje Lekker, zeg! (hoewel ik het ook wel weer gaaf vind dat mijn ventje al zo groot is, hihi)
Dinja ging over omdat ze echt niet wilde liggen omdat ze dan niks zag, plat in de wandelwagen vond ze wel goed!
Mijn dochter ligt nog steeds in de wagenbak met 8 maanden. Maar ze vind het goed en slaapt er onderweg tijdens het wandelen heerlijk in. Ze kan nog niet echt zitten en is niet zo groot en zwaar, namelijk 68 cm en nog geen 7 kilo. Het word nu wel krap, dus zal binnenkort gaan ombouwen.
onze meis gaat sinds dit weekend ook in de wandelwagen, ze past nog wel in de bak maar dit vind ze niet leuk mits ze heeeeeel moe is ze vind t heerlijk en ook de ruimte en meer kunnen zien
Ik heb van de week de bak naar boven gebracht.. Afgelopen winterperiode er amerp uit geweest en als we dat deden mee in de MC.. Gijs vond t geweldig in de zit-inzet..Ik heb meneer even mee genomen naar de stal.. Hij vond t geweldig al die koeien te zien.. Dat we door de bagger ( gier, modder en kuilresten) moesten was iets minder leuk... dus ook tijd de oude wagen in gereedheid te brengen.. die hebben we tenslotte daarvoor van MP geplukt..
Luca heeft er tot en met 7 maanden ingelegen. Hij kon al vanaf 5 en een halve maand zitten, maar we wandelen elke ochtend met de hond en zo deed hij zijn ochtendslaapje. Tot hij dat niet meer deed op die manier, toen heb ik hem omgebouwd. Ik vond het wel prettig omhem zo lang mogelijk zo te laten, omdat het beter schijnt te zijn voor zijn ruggetje.