inbakeren?!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bernadet26, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook de Puckababy gebruikt, geweldig ding.
    Ze is er nu uit, gewoon overdag zonder gelegd en de eerste nacht nog met, 2e nacht ook zonder en dat ging prima.
    Had het eerder al geprobeert en toen ging het niet, een week later ineens wel. Dus gewoon blijven proberen als het niet lukt.
    (heb trouwens nu een Piep én Mini te koop, mini helemaal niet gebruikt...)
    Geweldige dingen hoor maar inderdaad niet hetzelfde als inbakeren. Ik wilde liever niet inbakeren en dit werkte goed, mijn dochter was alleen wild met haar armpjes. (door t gezichtje wrijven)

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hier ook een ingebakerd popje!!heeft echt super geholpen de pacco ook idd was net een kleine coconetje hihi te schatten maar zodra ze erin ging werdt ze heerlijk rustig!!

moet wel zeggen dat dit alleen snachts goed hielp later bleek ze ook last van reflux te hebben maar tis echt het proberen waard!

3. mimada

mimada Lid

13 okt 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij zijn in het begin een beetje zoekende geweest.
    Eerst ingewikkeld met een doek...toen in een slaapzakje...toen in een bakerzakje.
    Nu hebben we het zo dat ze haar tussendoor slaapjes in de bakerzak doet. Op een of andere manier snapt ze het niet als we haar in haar gewone kleding in bed leggen. 's Nachts slaapt ze in een slaapzakje.
    Oke ze slaapt al 2 maanden niet meer door maar we denken niet dat het komt door onrustig maaiende armpjes...ze ligt wel heel rustig.

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    onze meid heeft toch echt goed door geslapen vanacht dus denk dat het wel door de puck a baby komt (ga er vanuit dat het toch niet eenmalig was;))
    heb haar erin gelegt en ze viel eigenlijk direct inslaap van 23.30 tot 6 heeft ze geslapen en normaal komt ze om 4 uur al. toen om 6.30 weer terug en heeft ze tot 8 uur geslapen dat is nog bijna niet voor gekomen.
    nu ligt ze vanaf 9 uur in de schommelstoel te tukken:p
    hopenlijk gaat het slapen snachts nu goed, ben reuze benieuwd

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

vanaf week of 6 op de klassieke manier ingebakerd, met officiele inbakerdoeken.

heerlijk, heb zo lekker geslapen!!

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, dat is raar he!
    Mijn zoontje ligt ook heerlijk met de teddyvoeding naar binnen, maar dan zit de rits verkeerd om. Dat is een beetje onhandig, maar als je hem niet helemaal tot onderaan dicht doet, kan je hem makkelijk openen!;)

7. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    afgelopen nacht weer een super nacht gehad
    van 23,30 tot 7 uur heeft ons grietje geslapen (schrok zelf om 6 uur wakker en was zo verbaast dat ze zich nog niet had gemeld dat ik maar even ben gaan kijken;)) ze lag er nog zo lekker bij dus ben maar even terug gekropen.
    toch niet eenmalig gister dus:D

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hey super joh. Hopelijk houdt ze het nu zo vol.

9. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ooo moet het echt even kwijt!
    wat een super ding zeg die puckababy
    afgelopen nacht weer van 00 tot 7 geslapen en smiddags ook 2 keer wat een genot en niet alleen voor ons, ze is nu echt een tevrede meisje want komt zo aan haar rust toe, HEERLIJK:D
    dus echt een top idee die puckababy

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nu heb ik gelezen over het inbakeren, wij doen dit met ons zoontje ook. Maar dan in de swaddle me. Nu vraag ik mij af hoe jullie het weer hebben afgebouwd?

Ik zie mijn zoontje namelijk nog laaaaaange niet zonder die doek slapen!! Hoe moet ik dit straks aanpakken? Vanaf wanneer zijn jullie daarmee begonnen en hoe?

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wanneer ze op hun buik gaan rollen. Maand of 4, 5 is dat?
    Eerst het kortste slaapje en zo verder.
    Ik heb afgebouwd in de Puckababy, eerst nog vrijheid beperken en daarna konden de armpjes eruit toen hij echt op zijn buik ging rollen.

12. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Pff, zie er wel tegenop hoor..
    Nou is hij 4 weken te vroeg geboren, zou ik dan ook 4 weken langer door kunnen? :D

Deel Deze Pagina