Weet het niet meer hoor...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sabrina24, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi

Ik zit er momenteel helemaal doorheen.
    Mijn zoontje heeft (verborgen) Reflux dus heeft veel last van zuurbranden. Nu lopen we hier gelukkig voor bij een kinderarts en krijgt hij medicijnen. Hij is dus al een tijdje huilerig geweest. Logisch natuurlijk hij had pijn. Nutriton kreeg hij diarree van dus we moesten ook overstappen op andere voeding Enfamil AR
    dat dikt pas in in de maag zodat zodat zijn voeding minder snel naar boven zou komen. Het hielp wel maar na een week zijn we weer overgestapt naar zijn eigen voeding. Hij kreeg namelijk zware verstoppingen van de Enfamil en het bleef toch naar boven komen en hij sliep er slechter op. Hij slaapt namelijk al weken door van 23.00-07.00 uur. De voornaamste reden om terug te gaan naar zijn oude voeding Friso extra was omdat hij zo verschikkelijk verstopt raakte.
    Op de Enfamil tot 6.00 uur (was natuurlijk niet erg geweest als de voeding ook hielp)
    Nu is hij terug op zijn eigen voeding en blijft hij komen om 6.00 uur is op zich niet zo erg maar normaal gesproken kon ik hem terug leggen om te slapen nu is hij klaarwakker. Ik zit er doorheen
    Zou hij ook in een sprongetje kunnen zitten?
    hij slaapt slecht overdag, huilt veel (wordt er onderhand echt knettergek van) als ie bij me zit zo lacht ie naar me en 3 seconden later zet ie het op het brullen om helemaal niets. Hij is onrustig....... Ik weet niet meer wat ik met hem aan moet hoor zit er geloof ik een beetje doorheen.
    Dit doet ie al vanaf afgelopen woensdag
    Zou een sprongetje ook zo lang kunnen duren?
    Hij is nu 10 weken en 4 dagen en is geborgen met 38.2 weken.

ps. het is niet dat ie last heeft van de reflux want dat is onderhand onder controle.

Sorry, beetje lang verhaal geworden maar zit er echt helemaal doorheen moest het even kwijt.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje wat vervelend voor je! sorrie ik kan jullie niet helpen weet niet wat het is wou je wel even sterkte wensen want ik kan me voorstellen dat je er onderhand een beetje gek van wordt.
    sterkte!
    groetjes esther

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Het zou een sprongetje kunnen zijn. Met 9 weken is er een sprongetje. Jouw kindje is iets te vroeg geboren, dus met correctie zou hij in dat sprongetje kunnen vallen.

De duur is wisselend. Er zijn kindjes die er maar 2 dagen last van hebben, maar ook kindjes die er een week of langer last van hebben.

Lynn slaapt ook slechter tijdens sprongetjes, eet slechter en huilt sneller. Ze is dan best een ontevreden beebje.

Ik zou het ff aankijken, leuke dingen gaan doen zodat je afleiding hebt. Maak je je wel zorgen dan zou ik de KA weer inschakelen.

4. mamabee

mamabee Actief lid

12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    absoluut niet naar bedoeld maar het lijkt me dat er nog al wat wisselingen hebben plaats gevonden. Misschien is hij het gewoon ff kwijt?
    Even een paar weken alle rust en reglmaat die je kan geven kan ook wonderen doen na zo'n periode.
    Fijn dat de reflux onder controle is. Sam heeft ook verborgen reflux maar daar kwamen we pas achter na 3,5 maand. Hij is nu aan de zantac maar geen dikkere voeding.

Deel Deze Pagina