19 maanden en ontzettend huilerig, hysterisch en boos

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alex1982, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

Nou tis hier echt bal. Krijg er wat van. Meneer weigert nu al weken om alleen te spelen. Drammen tot en met. Om alles krijsen. Word er echt een beetje boos van, merk ik. Speelt echt geen seconde alleen.... kon die eerst wel redelijk.
    Kan geen seconde weg of hij is hysterisch. Vanmorgen plan door gezet om het te doorbreken. Gezegd: jij gaat even alleen spelen mama gaat naar de keuken. Hij staat er nog eerder dan ik. Ik negeer hem en hij zet het op een krijsen, ruim 45 minuten. Hij huilt/krijst hard vanwege het feit dat die slechthorend is. Maar hij geeft gewoon niet op. Afleiden gaat alleen als ik mee doe. Vind het echt normaal om dingen samen te doen. Enzo, maar dit gaat echt mij te ver. Dat gegil en gekrijs de hele dag, word er moe van. Op volume 100...

Iemand tips, medisch is uitgesloten. Ben de wanhoop een beetje nabij. Blij dat morgen weer een werkdag heb.... hoe erg dat ik dat ook vind...

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Misschien een rare vraag maar snapt hij wat je bedoelt? Kan hij je horen? Hij begrijpt ook dat als jij weg loopt, hij even alleen moet spelen?

3. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    Hoi

Terechte vraag. Maar hij begrijpt me wel. Hij heeft apparaten en wij ondersteunen met gebaren. Maar ook al ben ik in dezelfde ruimte hij wil gewoon. Altijd fulltimr de aandach. En denk dat dit gewenning is van beide kanten.

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Volhouden! Het duurt wel even voordat ze door hebben dat je het meent. Al lijkt me 45 min negeren wel erg lang (zou gek worden van dat gekrijs). Heb je al geprobeerd om hem mee te laten helpen met koken, geef hem een pan en een lepel of iets dergelijks en veel complimentjes als hij even alleen kan "koken".
    Ik herken het wel hoor, maar in mindere mate. Mijn dochter geeft sneller op.

5. tuc

tuc Niet meer actief

ik herken het ook....hier ook een pittig ventje wat soms lichtelijk gefrustreerd kan worden van dingen die niet lukken;)
    Ik benoem constant wat ik niet wil hebben...en als hij door blijft gillen zet ik hem in zn kinderstoel (afkoelplek)

Weet niet waar je woont in het zuiden anders kunnen we ze even samen zetten haha

6. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    Ga het ook volhouden, misschien was het vandaag iets to much. Kan met een doordraven. Beetje de battles kiezen zeg maar.
    Maar ff van me afschrijven helpt al. Vraag me continu af of ik het wel goed doe. Ik ben juist van de no nonsens dus het gedrag verbaast me enigszins.
    Maar ben er wel ingetrapt door het wolfje in schaapskleren....

Deel Deze Pagina