Daan is bij me schoonouders wezen slapen van het weekeinde. Thuis slaat hij niet door maar zei willen beweren dat hij daar wel doorslaapt. Nou wil ik een hoop geloven maar dat toch niet. Ik ben er gewoon lekker piss over waarom? ben ik dan gewoon een slechte mama waardoor hij niet doorlsaapt. Ik heb duidelijk gevraags of hij echt heeft doorgeslapen en zo een paar keer. Maar hun zeggen volondig ja. Ik ga steeds meer oer twijfelen. Wie herkent dit ook?
hoi fleur, dit zegt natuurlijk niets over jou als moeder! dat is onzin. wij hebben een nichtje, en vanaf dat ze ongeveer 1 is(ouder dan die van jou dus) slaapt zij af en toe een weekendje bij ons. het is bij ons nog nooit gebeurt dat s'nachts wakker werd en eruit zou of ging huilen. ze word wel eens wakker, maar dan kijkt ze om zich heen en brabbelt wat tegen haar knuf, en gaat weer rustig slapen. waarschijnlijk beseft ze zich dat ze niet thuis is ofzo, en dat mama of papa haar dus niet zullen troosten. thuis slaap ze overigens best slecht door. ik denk dat het niet zo vreemd is dat ze bij anderen dit wel doet, maar dit zecht absoluut niets over de ouders!
Britt heeft 5 daqen in het ziekenhuis gelegen en sliep vanaf nacht een door Thuis vergeet het maar....
mijn zoon sliep bij mijn ouders ook door en thuis was het alleen maar huilen, we hebben iemand laten komen die wateraders kan opsporen en "verleggen" maar sindsdien slaapt hij door, www. vredeslijn.nl suc6.
Hier slapen alle kleinkinderen ook door bij oma en opa. En thuis ook niet allemaal. Ook worden ze bij oma rond 9 uur wakker terwijl dat thuis ook niet is. Dus het ligt niet aan jou. Mijn schoonzus heeft ME en brengt de kids dus regelmatig een nachtje naar oma en daar slapen ze door en uit. Ik breng ze ook wel eens een nachtje en dan slapen ze ook door en langer. Ze liggen daar bij opa en oma op de kamer en die snurken nog al. Dus wij zeggen altijd dat ze door het gesnurk zo lekker slapen haha. Ik denk dat het bij mijn kids aan de indrukken ligt. Bij oma doen ze de hele dag door samen dingen. Verven, knutslen, fiesten, veel buiten spelen in de grote tuin enz enz. Ze zijn dus echt kapot na zo'n dag en slapen dan heerlijk. Thuis moet ik gewoon het huishouden doen en de boodschappen enz. Dus krijgen ze niet de hele dag de volledige aandacht ook zijn er geen nieuwe prikkels. Maar goed dat is meer mijn theorie. Ik zou daan vaker lekker een nachtje wegbrengen. Jij kan bijtanken en je hoeft je niet schuldig te voelen dat hij niet doorslaapt want dat doet hij daar dus wel.
Oma en opa kunnen ook wel eens overdrijven hoor Maak je er niet druk om,denk dat de kleine bij hun ook wel een paar keer wakker is geworden...
er is een man bij ons geweest en die doet met een wiggelroede het hele huis nalopen en er zaten 5 w.a. en die heeft hij verlegd met iets van poitieve energie en het werkt perfect, maar misschien kun je ook even google
Jelina heeft dit ook gehad. Thuis sliep ze niet door en daarom heeft oma haar een nachtje bij haar gepakt zodat wij konden bijslapen. En daar sliep ze wel door. En ik weet mijn schoonmoeder liegt daar niet over, dus.... Het kan zijn dat het bij jullie toch ook echt het geval is. XXX Vera