Hoi hoi Ik wil wel graag leren buikdansen . Maar tis best wel moeilijk om ergens een cursus te vinden nu Ze zijn er wel , maar die zijn dan al bijna afgelopen . En dan staat er weer geen info bij van wanneer ze weer beginnen . Heb nu een mailtje gestuurd naar iemand die lessen geeft om te vragen wat het kost en waar het zit Hoop dat ik heel snel antwoord krijg , ben heel erg benieuwd In sommige culturen ( las ik op internet ) word buikdansen ook wel gebruikt ter voorbereiding op de bevalling . Misschien een goede tip Groetjes Joyce
Ik zag laatst een stuk op tv over buikdansen met de baby. Nieuwe moeders hadden de baby in een draagzak op de buik en gingen zo buikdansen. Dat was relaxend voor de babies en de moeders konden hun spieren weer opbouwen. Was wel leuk om te zien, maar tot nu toe werd het pas op 1 plaats in NL gegeven. Volgens mij was het in de achterhoek ofzo. Beetje offtopic, maar wilde het toch even delen
Bedankt dames . Ik ga dinsdag een proefles mee doen , dus dan zal ik weten of ik het ook echt leuk vind . Maar denk dat het vooral in het begin veel lachen , gieren brullen is Groetjes Joyce
Buikdansen... Mij lijkt het ook erg leuk! Vooral wat ik pas op tv zag.. Babybuikdansen dat zag er ook erg leuk uit! Liefs Sinnamon