Weinig haar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gup1982, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Hoi hoi,

Dani is nu 10 maanden en nog steeds heeft hij heel weinig haar.
    Het begint een heel klein beetje te groeien op z'n achterhoofd maar bovenop nog niks.
    Hij staat ook bij baby v/d maand en daar is hij 7,5 maand maar nu hij 10 maanden is,is het hetzelfde gebleven.

Toen ik baby was had ik ook niet veel haar maar meer als hij,maar ik heb nu wel heel veel haar en krullen

Zijn er meer kinderen bij wie de haargroei laat kwam?

liefs Gup

2. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Hier precies hetzelfde mijn zoontje is 11 maanden en heeft ook maar heel weinig haar.

Het begint wel heel langzaam te groeien nou

groetjes daphne

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier precies net zo weinig haar. Zal wel komen .

4. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Yara heeft ook nog niet veel haar.
    Mijn zusje was tot haar 1e verjaardag bijna kaal en die heeft me toch een mooie dikke bos krullen gekregen.
    Gewoon afwachten dus :D

5. Niet meer actief

danisha is nu bijna 17 maand en ze kan nog geen staartjes in ofzo.. in haar nek begint het nu wel goed te groeien.. echte slagen/krulletjes maar veel nog steeds niet hahaha

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Het dochtertje van m'n zus was kaal tot ze anderhalf was. M'n zus kon het er wel úitkijken! En eindelijk toen ze allang liep, kon ze zo'n heel klein haarclipje in met klitteband, want met stiekjes lukte nog niet in die paar haartjes...

Inmiddels is ze bijna 18 en heeft ze een prachtige bos!

7. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Kan niet anders dan dat Dani krullen krijgt ;) .Ik heb ze ook alleen me vriend werd op z'n 21ste al behoorlijk kaal,dus nu scheerd hij z'n hoofd.
    Ik kreeg al steeds opmerkingen "nou hij heeft het haar van z'n vader"
    maar ik denk dat ik (of Dani natuurlijk)het laatst lacht :)

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb nog wel wat haar over! Hier mag ik 1 keer per 2 weken zijn haar knippen :(

Kopen? :)

9. Niet meer actief

nee sorry ik was op zoek naar blond.. jammer anders had ik zeker interesse gehad :p

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leander heeft ook nog bijna geen haar, maar het begint nu toch wat te komen.

M'n dochter is 2jaar4maand en ook daar is nog niet veel met het haar te doen. Toen ze 1jaar half was, is het goed beginnen groeien, maar het was zo fijn. Dat we besloten hebben om toch maar eens te laten knippen, want het was niet mooi meer. Met als gevolg, dat we tot op heden, nog amper een staartje kunnen maken.

11. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    hier ook nog niet veel hoor, ook nog nooit hoeven knippen
    bovenop zitten er wel wat plukjes, maar aan de zijkant valt het steeds uit :)

12. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Jelte had en heeft veel haar. Bij de geboorte bijna zwart en nu witblond. Mijn man vindt dat ik met m naar de kapper moet maar ik vindt het zo schattig van dat net iets te lange haar met slag erin. Ze worden al zo snel groot en dan ook al naar de kapper....of ben ik nou een emo mama?

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier nog steeds erg weinig heel lichtblond haar
    vindt het wel cute zo'n kaal koppie met veel tandjes en kiesjes

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi nou zie de foto van Louise in mijn banner.... het is bijna nog hetzelfde. Ik ben er af en toe ook bang voor hoor... zou ze ooit nog wel haar gaan krijgen hihi.

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ons meisje heeft ook niet veel, en wat ze heeft zie je bijna niet want tis heel blond.
    Maar och, komt wel goed, is bij mn jongens ook goed gekomen en ik was vroeger tot mn 1,5 kaal en heb nu veel en dik haar.

16. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hier nog een meisje met weinig haar... van mij mag het nou toch eindelijk wel eens lekker hard gaan groeien... het is nu alleen nog wel makkelijker met haartjes wassen en uitspoelen..

Deel Deze Pagina