scriptie ingeleverd

Discussion in 'De lounge' started by Opening, May 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

Na een half jaar studievertraging door mijn zwangerschap en na een jaar aan mijn scriptie te hebben gewerkt wou ik het even kwijt dat ik hem vandaag hebt ingeleverd!

Ik doe het samen met iemand anders en daardoor heeft het ook zo lang geduurd omdat ik elke keer geen contact kreeg, ze kon niet, zei afspraken af ga zo maar door maar nu heb ik het net afgemaakt en ingeleverd. Heb het haar wel gezegd maar krijg geen reactie dus ik denk ik doe het maar gewoon.

Nu moet ik nog 2 opdrachten afmaken voordat ik mijn eindgesprek kan doen dit omdat school cijfers is kwijtgeraakt dit moet ik ook samen met haar doen dus hoop dat het goedkomt maar het einde is in zicht.

Dit wou ik gewoon even kwijt haha.

2. Dana

Dana Niet meer actief

irritant zeg, zo´n studiegenoot, hopelijk werkt ze nog even goed mee!
    fijn gevoel zeker dat je nu je scriptie hebt ingeleverd! :)

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Goed van je!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Wat heerlijk dat je hem hebt ingeleverd!

Maar wel balen van zo'n studiegenoot :(, heb jij nu ook het meeste werk gedaan? Want dat zal ik dus wel aangeven bij het eindgesprek!

5. Opening

Opening Niet meer actief

Ik ben ook erg blij dat het ingeleverd is.
    Ik moet eerlijk zeggen dat we beide evenveel gedaan hebben maar doordat ze mijn stukken niet goed genoeg vond heeft ze alles lopen verbeteren e.d. dus uiteindelijk heeft zij meer gedaan. Maar dat is niet helemaal mijn schuld. Maar goed dat is weer een ander onderwerp

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Heerlijk! :D Geniet van het gevoel! :)

Ik lever die van mij hopelijk over 3 maanden in. En dan heb ik ook direct alles gehad van mijn studie, behalve de presentatie van mijn these (maar die wordt toch nauwelijks meegenomen in je cijfer). Kijk er ontzettend naar uit!

7. Tese

Tese Niet meer actief

Heerlijk dat jullie bijna klaar zijn. Wat voor een studie is het en wat wil je doen hierna?

8. Opening

Opening Niet meer actief

yukl veel succes nog! hier telt alles mee. dus scriptie 2 cijfers en eindgesprek 2 cijfers.
    muppet ik doe de opleiding SPH. Weet nog niet wat ik wil doen hierna. Hier in het gat waar ik woon is niet zoveel werk te vinden dus moet even kijken. Ik ben sinds kort alleenstaand dus als ik alleen al werk hebt kijk ik van daaruit verder. Het liefst iets met jongeren/kinderen of in de verslaving

9. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    wat fijn!
    hopelijk wordt je scriptie goedgekeurd en vind je snel een leuke baan!

10. Anniej

Anniej Actief lid

Dec 19, 2007
    265
    1
    16
    Fijn joh! Ik heb 4 weken terug ook mijn scriptie ingeleverd en 3 weken terug mijn eindgesprek gehad!! Heerlijk gevoel he;)
    Ik moet nu ook nog een paar kleine opdrachten voor ik helemaal klaar ben, net als jij!
    Leuk ook SPH! Ik doe Pabo..

Share This Page