Waar kopen jullie je sieraden? Mijn vaste juwelier was siebel maar die waren falliet.. Nu is het bedrijf weer verkocht maar durf er nog niet iets te kopen nu.. Verder hebben wij hier particuliere juwelierswinkels maar die zijn echt duur ( logisch natuurlijk..) en lucardi maar daar heb ik niet zo'n goed beeld van.. ( volgens mij is dat echt flut kwaliteit?) Nu ben ik dus op zoek naar een andere juwelier! Ze moeten wel witgoud in het assortiment hebben want helaas ben ik allergisch voor zilver.. Geelgoud is niet mijn smaak. Iemand tips??
Oorbellen koop ik altijd heel goedkoop, van die nep dingen bij bijvoorbeeld kruidvat enzo. Ik kan daar absoluut niet tegen alleen tegen echt zilver dus koop ik via internet altijd losse oorbelhaakjes van echt zilver(die zal je in jouw geval ook wel in goud of eventueel chirurgisch staal kunnen kopen) en dan doe ik de goedkope oorbel aan het zilveren haakje en heb ik inmiddels een heel kistje vol, leuk voor afwisselen, alleen draag ik bijna nooit sierraden . Ik baal ook erg van het failisement van siebel want vond dat altijd erg leuke winkel, maar heb gezien dat eigenlijk een heleboel echt dure juweliers ook gewoon merken verkopen die bij siebel te koop waren en allerlei verschillende prijsklassen.
Dankjewel ik ga even kijken! @sila, dat durf ik echt niet.. Bang dat ik iets van slechte kwaliteit koop en geen garantie etc meer heb..! Of nog erger, dat ik word opgelicht