Ik heb voor mn dochter een leuk trainingsjackje gezien bij een webshop. Maar ik heb geen idee hoe dit merk valt. Wie kan mij dit vertellen??
Ja, hier ook: goed op maat Vooral een mooie pasvorm voor de wat langere, niet al te stevige kleuter. Vind ik!
Dan durf ik het zeker te bestellen. Mijn dochter heeft maat 110/116 en dit vestje/jack is maat 116. Moet goed zijn denk ik..... Bedankt!
Hb een legerbroek voor zoon ervan Vind het mooi smal vallen in z'n middel, hoef t niet op de smalste verstelling te zetten ofzo Maat 92 wel langere pijpen als andere broeken in dezelfde maat
Ik vind het smal en klein vallen, ik heb bijv van shirtjes maat 104 terwijl van andere merken maat 98 nog veel te groot is (Mexx, Noppies)
Valt smal! Hier heeft Tijn er veel kleding van en hij heeft maat 98, maar van T&D heeft hij echt 104/116 nodig.
Smal is op zich niet zo erg. En anders gaat ie naar haar zusje......alhoewel die m niet ècht nodig heeft....haha!
Zoon heeft er wat kleding van. Dat valt normaal in mijn beleving; niet groot, niet klein, niet smal en niet wijd.