Inboelderverzekering - schade salontafel

Discussie in 'De lounge' gestart door jannn, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    het zou niet eens in me opkomen :p
    En zeker geen meubels die amper nog wa waard zijn..
    Als ie nou gloednieuw was....

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Sorry maar met dit soort vragen kun je ook wat fellere reacties verwachten.
    Je zet zelf die koppen zo op de tafel,koop onderzetters of leg er een kleed overheen ofzo.
    Een tafel van 7 jaar oud en dan met kringen erin ga je toch niet serieus aan de verzekering opgeven of ligt dat nou aan mij:(.

Wat je kunt doen is eventueel hem buiten zetten en met een schuurmachine eroverheen en hem dan lakken.
    Onze zoon heeft onze tafel met pen bewerkt,schuurpapier en lak en hij is weer als nieuw.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Ik zit bij Interpolis en ik denk dat zij het wel zouden vergoeden.
    Mijn 3 jaar oude en ik denk inmiddels afgeschreven tablet is volledig vergoed. Ik kreeg zonder problemen de nieuwwaarde op mijn rekening gestort. Ik had hem trouwens zelf van de bank laten vallen. We hebben natuurlijk wel een verzekering die eigen schade vergoed.

Succes, ts!

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik moet echt eens serieus mijn huis gaan doorlopen en een lijst maken van wat ik zelf, mijn kinderen en mijn puppy gesloopt hebben...

Uit logica zou ik zeggen: nee natuurlijk ga je dat niet verhalen op je verzekering! Dat is gebruiksschade. Zeker na 7 jaar!

Maar blijkbaar heb je wel een kans. Waarschijnlijk zijn verzekeringen iets makkelijker dan ik dacht?!

*maakt lijst in hoofd...*
    Ik heb in heel veel kleding allemaal piepkleine gaatjes. Waarschijnlijk door de wasmachine. Zouden ze dat ook vergoeden dan?

5. Frubbel

Frubbel Actief lid

28 sep 2013
    435
    159
    43
    Ik vermoed dat een gevallen tablet voor een verzekering wat anders is dan een tafel met slijtage...
    Proberen kan je altijd, maar ik zou het persoonlijk niet eens overwegen...

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh ik ga stuk hier..

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    haha zou zomaar kunnen. Zo heeft mn man eens een tuba zalf per ongeluk in de wasmachine gegooid en na t wassen was de tube kapot en zat al mn kleding onder de metaal vlekken en uiteindelijk alles wat niet schoon meer werd vergoed gehad. Nu is t wel zo dat wij een extra verzekering hebben boven onze inboedel die schade door eigen toedoen vergoed wordt:)

TS Je zou t kunnen proberen maar ik zou toch eerst proberen te kijken of je t misschien kan schuren en lakken tenzij je net als ons een extra verzekering hebt. ;)

8. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Hier nog één!

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wie weet kun je het verhalen op je verzekering.

10. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    :D:D

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hahahahaha :D:D

12. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Lol :D

13. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Haha:D

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha :D

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goh leuk hoor die kindrachtige reactie's! Van sommige verwacht je ze, die doen niks anders dan iemand de grond inboren, maar van sommigen had ik het echt niet verwacht....

Ze stelt een vraag en daar kun je toch normaal antwoord op geven. Sommige verzekeringen doen zulke dingen wel namelijk. Maar daar betaal je dan ook flink voor.

Ts: dan moet je even goed je voorwaarden doorlezen of dit kan. Ik persoonlijk zou het zelf niet zo snel doen.

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

als het wel zo zou zijn zou het betekenen dat we maar eenmaal in ons leven een inboedel hoeven aan te schaffen om vervolgens jaren later de verzekering te gaan inschakelen omdat het gebruikerssporen heeft gekregen.

als de tafel nu een paar maanden zou zijn en iemand anders sloopt hem kan ik er nog inkomen dat je het wilt gaan verhalen op diegene.

Maar kom toch een tafel van 7 jaar gaan verhalen omdat hij er niet mooi meer uit ziet.
    dat is toch wel een beetje kansloos hoor.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mee eens.. Stomme vragen bestaan niet zeggen ze.. Nou ik vind dit toch wel een beetje.. 'Stom'...

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Als je het niet vergoed krijgt, is het dan geen optie op je tafel over te verven? Aangezien je zegt dat het anders weer sparen wordt :)

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    ROFL!! Helaas, ook ik hou het niet heel hierdoor.. ik probeerde t serieus te houden :p

20. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Mijn tafel heeft ook wel een koffie of thee kringen. Hij is wit gelakt, ik krijg de vlekken weg met de vlekkensponzen van de action. Ideaal!!
    Vandaag was ik bij de Ikea, de Lack-tafeltjes zijn als je er twee neerzet best leuk als salon tafel en die kosten in het wit nu maar €5,- :D

Deel Deze Pagina