Ik vond ik de vriezer nog kipblokjes, dus ik denk meteen aan lekkere wraps voor vanavond. Wie o wie heeft er een lekker recept voor kipwraps liggen? Ik ben niet zo van de zakjes mix omdat ik die te zout vind, en onze dochter van 16mnd eet ook gewoon mee.
Makkelijk zelf wraps maken? - Recepten op Wrapsmaken.nl Ik ben een liefhebber van kip fajitas. Lekker een salsa maken (of een potje) en guacamole. Kip kruiden naar eigen smaak Cajun, peper, zout oid. Lekker bakken met ui en paprika. En dan tortilla beleggen met de kip, salsa guacamole en een beetje zure room (of creme fraiche) Lekker knapperige sla erop en klaar. Dochter van bijna 16 mnd eet ook gewoon mee hier.
Ik maak vaak voor het kruiden van het vlees vaak dit recept van Jamie. Heerlijke kip fajita's. Makkelijk en veel lekkerder dan van die pakjes. Onze dochter eet er vaak lekker van mee. Guacamole vervang ik wel eens door een losse avocado. Chicken Fajitas | Chicken Recipes | Jamie Oliver Recipes
Heel simpel, maar altijd lekker (vooral voor de kids) Kipblokjes en 3 kleuren paprika bakken, blokjes ananas er even bij.. In de wrap rollen met geraspte kaas en hawaisaus van remia! Kids smullen er hier van!!
Kip lekker (pittig) kruiden, wraps vullen met bosui, rucola, geroosterde pijnboompitjes (voor je dochter laat je die er dan uit), avocado. De wraps zelf smeer ik in met zure room. Heerlijk!!
Ik doe de vulling (kip/gehakt) maar 9v/d 10 keer zonder vlees, verschillende soorten bonen, paprika, mais etc kruiden met een ruime theelepel gemalen koreander, gemalen komijn, ietsje cajun kruid, peper. Avocado/tomaat prutje, cremefraiche (zo, eventueel beetje verdunnen als het te dik is met water) en geraspte kaas. Mmmmm
Wij doen altijd, kipblokjes kruiden met beetje ketjap manis + marinade kruiden van verstegen. Dit tijdje wegzetten/in laten trekken. Dan kip opbakken. Dan: Wraps 1 minuut in de magnetron Wrap besmeren met aioli (wij doen altijd zon zakje, met mayo) Beetje sla (in een streepje zegmaar) Paar uien Kip stukjes erop En dan paar patatjes erop Oprollen en smullen maar
Wraps maak ik ook altijd zelf. 500 gr bloem half blokje verse gist. En dan lauwe melk erbij tot je een soepel niet plakkend deeg hebt en een beetje zout. Deeg in een bak 1 tot 1.5 uur laten rijzen met een plastic zak erover heen. Dan 10 a 12 bolletjes maken uitrollen bakken in de koekenpan en klaar.
Kip kruiden en bakken. Paprika snijden en op het laatste even mee bakken. Pijnboompitjes roosteren. Wraps even verwarmen in magnetron dan rucolasla erop dan kip paprika en pijnboompitjes endan klein beetje honing mosterddressing erop. Mmm smullen.