(Kip)Wraps zonder zakjes recept gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door biancs, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik vond ik de vriezer nog kipblokjes, dus ik denk meteen aan lekkere wraps voor vanavond.

Wie o wie heeft er een lekker recept voor kipwraps liggen? Ik ben niet zo van de zakjes mix omdat ik die te zout vind, en onze dochter van 16mnd eet ook gewoon mee.

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Makkelijk zelf wraps maken? - Recepten op Wrapsmaken.nl

Ik ben een liefhebber van kip fajitas. Lekker een salsa maken (of een potje) en guacamole. Kip kruiden naar eigen smaak Cajun, peper, zout oid.
    Lekker bakken met ui en paprika.
    En dan tortilla beleggen met de kip, salsa guacamole en een beetje zure room (of creme fraiche) Lekker knapperige sla erop en klaar.

Dochter van bijna 16 mnd eet ook gewoon mee hier.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ik maak m'n wraps gewoon met normaal brooddeeg.

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik maak vaak voor het kruiden van het vlees vaak dit recept van Jamie. Heerlijke kip fajita's. Makkelijk en veel lekkerder dan van die pakjes. Onze dochter eet er vaak lekker van mee. Guacamole vervang ik wel eens door een losse avocado.

Chicken Fajitas | Chicken Recipes | Jamie Oliver Recipes

5. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Heel simpel, maar altijd lekker (vooral voor de kids)
    Kipblokjes en 3 kleuren paprika bakken, blokjes ananas er even bij..
    In de wrap rollen met geraspte kaas en hawaisaus van remia! Kids smullen er hier van!! :)

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Kip lekker (pittig) kruiden, wraps vullen met bosui, rucola, geroosterde pijnboompitjes (voor je dochter laat je die er dan uit), avocado. De wraps zelf smeer ik in met zure room. Heerlijk!!

7. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Lees ook mee.

Doen jullie dan nog kruiden in de creme fraiche? Of gewoon zonder?

8. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ik doe de vulling (kip/gehakt) maar 9v/d 10 keer zonder vlees, verschillende soorten bonen, paprika, mais etc kruiden met een ruime theelepel gemalen koreander, gemalen komijn, ietsje cajun kruid, peper.
    Avocado/tomaat prutje, cremefraiche (zo, eventueel beetje verdunnen als het te dik is met water) en geraspte kaas. Mmmmm

9. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Wij doen altijd, kipblokjes kruiden met beetje ketjap manis + marinade kruiden van verstegen. Dit tijdje wegzetten/in laten trekken. Dan kip opbakken.

Dan:
    Wraps 1 minuut in de magnetron
    Wrap besmeren met aioli (wij doen altijd zon zakje, met mayo)
    Beetje sla (in een streepje zegmaar)
    Paar uien
    Kip stukjes erop
    En dan paar patatjes erop

Oprollen en smullen maar

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wraps maak ik ook altijd zelf. 500 gr bloem half blokje verse gist. En dan lauwe melk erbij tot je een soepel niet plakkend deeg hebt en een beetje zout. Deeg in een bak 1 tot 1.5 uur laten rijzen met een plastic zak erover heen. Dan 10 a 12 bolletjes maken uitrollen bakken in de koekenpan en klaar.

11. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Kip kruiden en bakken. Paprika snijden en op het laatste even mee bakken. Pijnboompitjes roosteren. Wraps even verwarmen in magnetron dan rucolasla erop dan kip paprika en pijnboompitjes endan klein beetje honing mosterddressing erop. Mmm smullen.

Deel Deze Pagina