schmink materiaal

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 8 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn dochter van bijna 12 vind het leuk om anderen te schminken. Ze heeft een workshop van 4 lessen gedaan via de sport/activiteiten etc vanuit de gemeente voor basisschoolkinderen. Echt súperleuk. Als er visite is, dan komen neefjes en nichtjes ineens geschminkt naar beneden... Van een bloemetje op de hand, tot een batman op het gezicht. Eerst 1 en dan wil de rest natuurlijk ook ;)

Nu gaf ze aan dat haar kwastje slechter is geworden. Aangezien ze bijna jarig is.. is het wel leuk om dat op haar lijstje te zetten. Maar waar haal je -nog enigszins betaalbaar - je schminkmateriaal? En ook eventueel schmink? Het mag best wat kosten, maar er zit best wat verschil tussen en wat is dan goed, zonder de hoofdprijs te betalen? Zowel van schmink als van kwasten?
    Iemand tips?

Groetjes
    Athina

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik heb een doos van grimas en dat werkt echt heel prettig. Ze verkopen ook kwasten en sponsjes.

3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik zou eens kijken bij magic-art.nl, daar koop ik tenminste altijd mijn schmink. Een aantal jaar terug in het fysieke winkeltje ervan, dat zat toevallig in ons dorp maar tegenwoordig heeft ze alleen nog een webshop.

Zelf gebruik ik altijd Superstar schmink en penselen. Die heb ik al jaren en blijven mooi! Als he ze altijd neerlegt en niet in het potje zet met de haren naar beneden (dan gaan de haartjes vervormen) gaan ze echt superlang mee.

Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina