Vraag over Albelli fotoboek

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 7 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Hoi,

Ik wilde zojuist toch maar weer eens beginnen om een fotoboek te maken bij Albelli. Ik heb in het verleden veel albums gemaakt maar heb inmiddels een behoorlijke achterstand :cry:. Ik heb op het icoontje gedrukt op de computer en dan opent het programma zich. Heb de laatste versie geupdated en toen wilde ik beginnen. Als ik voor een nieuw album kies wordt ik echter steeds doorgeleid naar een soort webversie. Ik kan het daar ook gewoon opslaan maar ik zie daar weer niet de albums die ik al ooit gemaakt heb (ben wel ingelogd).
    Het nieuwe album wat op die webversie staat zie ik dus niet in de versie op mijn pc. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :oops:. Mijn vraag is of je voortaan gewoon met die webversie moet werken of doe ik iets fout?
    Hopelijk weet iemand het! Heb eindelijk kracht gevonden om er aan te beginnen :D:D

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb een mac, misschien anders dan bij jou... maar ik moet altijd selecteren wat ik wil gaan maken in een web-omgeving en het album zelf maak ik in een programma op mijn mac.

Ik denk dat je het beste even hun helpdesk kunt contacten?

3. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ik weet niet of dit is wat je bedoeld. Maar je kunt bij albelli online werken en offline.
    Online geeft je meer mogelijkheden. Misschien dat je daardoor automatisch daar naartoe door wordt gelinkt.

Tip : wordt lid van de Facebook albelli club !
    Zoveel inspiratie en tips daar !

4. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Oh dat is een goede tip van de fb albelli club, ik ga me aanmelden.
    Ik bedoel idd online/offline werken. Ik kan niet kiezen hij gaat direct naar online. Weet niet precies of het iets uit maakt qua mogelijkheden.

5. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Volgens mij kan je dan juist meer!
    Toen ik op een locatie met mn laptop zonder Wi-Fi was kon ik wel fotos in mn album zetten. Maar alle kaders en clipart kon ik niet zien.
    Maar het is geen probleem om online te werken denk ik toch ?

6. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Nee maakt voor mij niet uit. Begreep het alleen niet. Misschien is online nog wel handiger want dan kan ik ook vanuit de laptop werken.

Deel Deze Pagina