Wij zijn op zoek naar een goed Matras en niet al te duur.Iemand een suggestie of wat echt af te raden is?
Ik zou bonelvering en polyetherschuim vermijden. Dat is echt troep. ik minimaal koudschuim buitenkant en Pocketvering aan de binnenkant nemen. Dan zit je aan 90x200 toch aan rond de 225 per matras. En kan je er 5 tot 10 jaar mee doen afhankelijk van je lengte en gewicht. Als je meer kwijt kan zou ik voor multipocketvering kiezen en koudschuim, traagschuim of latex. Dan ga je van 400- 1000 oer matras ongeveer. Maar dan kan je er 15-20 jaar mee doen afhankelijk van je gewicht.
Willen max 250 per Matras kwijt.Willen beide eigen Matras zodat we beide fijn liggen.Morgen willen we ook ff gaan proefliggen al zegt dat ook niet alles.Toen we dit Matras kochten lag hij ook heerlijk en na 4 jaar verschrikkelijk
Wij hebben er een van de ikea en ben er serieus tevreden over. Kwam vorig jaar als beste uit de test. Koste volgens mij zo'n 250.
Wij hadden dus ook een keer van de Ikea matrassen lag prima maar na een jaar!!! Jeetje rugpijn en ingezakt dus nu kiezen we toch Noooit meer voor ikea
martasdirect.nl ze hebben ook een paar vestigingen. volgens mij is het met online bestellen ook dat je ze een tijdje mag uitproberen
Ons Leenbakker matras heeft nu na 4 jaar kuilen en wij willen ook gaan kijken naar een andere/betere.
Ik heb er van de week 2 gekocht pocketvering 19cm hoog. Nee nog geen ervaring, het is de eerste keer. En ik moet ook wel bekenen dat ik het gekocht voor een logeerbed en voor mijn oudste zoon