Inbraak tijdens vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Nettie, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wachtwoorden veranderen, kunnen ze er niet meer op, ook niet als hij aangevinkt staat als ingelogd blijven..

Sterkte meis!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, wachtwoorden zou ik inderdaad sowieso maar veranderen.
    Ben je ook geen reservesleutels kwijt uit kastjes, laatjes, haakjes?
    Getver..het idee he, dat er iemand in je huis geweest is.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Jeetje wat verschrikkelijk! De spullen die jullie kwijt zijn, is natuurlijk heel erg hoor. Maar het idee dat er iemand in je huis is geweest, is nog veel erger (vindt ik!), brrr! Sterkte! Hoop dat je je snel weer veilig zult voelen in je eigen huis..

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ben het zeker met je eens hoor! Dat gevoel is vreselijk. Alleen de foto's die op de laptop en harde schijf stonden zijn ook onvervangbaar, dat is toch ook écht wel een hele grote schok, daar moet ik ook echt nog overheen komen...
    Alle eerste foto's vd kleine meid stonden er op... gelukkig staan er nog veel online ook, maar bepaalde fotos zijn gewoon weg... fotos die net na de geboorte waren gemaakt en iets te prive waren om online te plaatsen zeg maar...

Het is gewoon beide erg zwaar!

Bedankt voor je medeleven!!

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Goh meid, ik kan me heel erg goed voorstellen hoe je je voelt. Het is ons namelijk overkomen op 2e kerstdag.
    Ze hebben gewoon van je spullen af te blijven. Die laptop is vervangbaar, maar al je dierbare spulletjes.........
    De allertheid blijft helaas waarschijnlijk nog een hele tijd hangen en het gaat een tijdje duren voor je je weer veilig voelt en onbevangen thuis komt, maar heb er vertrouwen in, het komt wel weer. Heel veel sterkte ermee.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh meid, wat klote van die foto's. Kan me voorstellen dat je daar echt van over de zeik bent. Als je straks weer helemaal online bent zou ik al je vrienden/kennissen/familie een mail sturen en vragen of ze alle foto's van jullie kindjes naar jullie zouden willen sturen. Ik ben door een eigen fout een keer bijna al mijn foto's kwijt geweest, gelukkig heeft mijn man ze nog ergens vandaan terug kunnen plukken, was compleet overstuur.

Daarnaast is er bij ons ook eens op klaarlichte dag ingebroken en sindsdien ben ik echt wel iets gespannener geworden snachts. Gelukkig slijt het wel in de loop der tijd. Wij hebben trouwens voor 700 euro aan nieuw hang en sluitwerk op de deuren gezet, maar een ruit ingooien zoals bij jullie....daar helpt niks tegen. Maar een ruit ingooien doen ze echt niet als ze het vermoeden hebben dat je thuis bent hoor!
    Hoop echt dat het snel slijt, succes met het verwerken, het is ook niet niks hoor, dus het is heel logisch dat je hier nog even last van hebt.

7. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    hier helaas ook het zelfde.
    Het is ze gelukkig niet geluk om binnen te komen.
    We hebben nu maar alarm laten plaatsen.
    Ik kon die nacht ook niet lekker slapen en had alle lampen laten branden.het idee dat er iemand in je huis wilde komen die je niet kent is een enge gedachten.

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    thanx!!! Gelukkig hebben we een pc waar ook nog heel veel foto's op staan en online staan er ook ongelovelijk veel gelukkig!
    ik probeer steeds te bedenken dat we nog steeds meer foto's hebben dan er van mij als kleine meid ooit gemaakt zijn, dat is/klinkt miss gek maar geeft wel troost.
    Ik weet zeker dat w hier weer overheen komen en we geven ht gewoon rustig de tijd en laten alles komn zoals het komt, alle gevoelns mogen komen en die uiten we ook, niets is raar, nit van mn man, niet van dochtr nit van mij, we uiten het zoals we voelen dat we het moeten uiten en ik denk dat dat de beste manier is om het te verwerken en ht n plekje te geven... ik heb er iig wel echt vertrouwen in!

Alle meiden die reageren: jullie zijn zo lief! Doet me heel veel al die lieve reacties... allemaal "vreemden" die zo meeleven en doen alsof we elkaar al jaren kennen... je weet niet half hoe goed dat voelt... dankdankdank!!!!

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    sorry... de e valt vaak weg...
    We mochten de laptop van mn lieve s.ouders gebruiken tot we n nieuwe hebben, maar de e is dus kapot... valt daardoor vaak weg, maar jullie snappen t allemaal vast wel :)

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    die lui hebben zeerwaarschijnlijk niet eens spul omdat ze alles verkopen voor drugs of drank!

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Lieve Nettie,

Ik heb al gezegt hoe verschrikkelijk ik het voor jullie vind,dus ik geef je nog maals een hele dikke knuffel!!

k hoop dat het gauw een plekje krijgt en je weer een beetje kan genieten!

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Sterkte, lijkt me vreselijk :(

13. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Wat vreselijk dat dit gebeurt is zeg! wij hebben dat op 4dec vorig jaar meegemaakt... gaan we sint vieren bij pa, we komen om 20.45 thuis, deur geforceerd en hele persoonlijke spullen weg. Die spullen zijn erg vervelend, maar het feit dat iemand in jouw huis is geweest, in jouw prive, dat is nog veel erger.
    Heel veel sterkte meid, hopelijk keert de rust gauw weer terug!

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Tjee meid, ik zit hier gewoon te huilen n.a.v. je verhaal... Vreselijk... Dat ook juist de grote prinses erachter moest komen... Niet te geloven... En idd het idee dat er een "vreemde" in je huis is geweest... Walgelijk!

Deel Deze Pagina