Fijne kerstavond gevierd met familie leden. Kom je thuis tref je een ravage aan. Je angst wordt waarheid... Ze hebben ingebroken, veel vernield en gestolen.. Fijne feestdagen :x
He bah, wat een ontzettende rotzakken!! ( ander woord is vast niet toegestaan ). Is er veel meegenomen?? Grrrrrr echt wat bezielt mensen toch he!! Sterkte meid! Dikke knuf!
Echt kl*te! Bij ons hadden ze vorig jaar op 1e kerstdag ingebroken. Dat was midden in de nacht met 2 kinderen die weer naar bed moesten ook niet zo leuk thuis komen.
O wat verschrikkelijk lijkt mij dat! Een vreemde die overal aan en in zit wat van mij is. Hopelijk worden ze snel gepakt.
He bah! Rond de feestdagen wordt er veel ingebroken helaas! Heb je wel goede sloten enzovoorts? Scheelt soms een hele hoop.
Zegt niet veel helaas... bij mijn ouders op dorp is de laatste week ook op verschillend plaatsen ingebroken mensen hadden alarmen en al goede sloten maar als ze echt willen komen ze hoe dan ook binnen.
Is een goede avond om in te breken. Omdat je weet dat mensen heel de avond wegblijven. Geldt ook voor de kerstdagen en voor oud&nieuw Daar gaat je kerstgevoel myrthe Succes met alles regelen!
Jeetje wat kut zeg! Hoop dat de politie iets voor jullie kunnen betekenen. Hier ook een keer ingebroken terwijl wij boven lagen te slapen (ik woonde bij mijn vader)
Ik ken je gevoel (vorig jaar okt bij mij ingebroken) Voelt echt zo vreselijk! Zeker als er spullen weg zijn van emotionele waarde want dat kan je nooit meer vervangen. Sterkte!