Oh wat een ellende. Zeker de spullen met emotionele waarde en je contant geld ben je gewoon kwijt natuurlijk. En dan te bedenken dat de pakkans van dit soort schorem blijkbaar maar 10% is en ALS ze al opgepakt worden toch na een paar maanden weer op vrije voeten zijn.... Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte! Lijkt me zo heftig dat er iemand binnendringt op jullie terrein; dat laat wel z'n sporen na. Heel veel sterkte!!
He bah, sterkte! Zo naar dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven.. Om maar niet te spreken over het feit dat je veilige thuishaven nu niet meer voelt als veilig.. Hopelijk pakken ze de daders!
Dat is echt van n koude kermis thuiskomen zeg. Bah, iemand die aan je spullen zit en ongevraagd in je huis komt waar je je het veiligst waant. Ook erg dat er spullen weg zijn met n emotionele waarde. Die kan de verzekering niet vergoeden. Mijn man heeft daarom laatst n kluis gekocht (ik geloof bij Kluizen.nl, werd gewoon thuisbezorgd). Niet dat wij zoveel hebben, maar we gebruiken t voor de back upschijf met onze foto's, paspoorten, diploma's en cadeaubonnen enzo.
Gatverdamme en dat nog wel terwijl het kerst is. Schaamteloos. Verder heel veel succes en hopelijk ben je voldoende verzekerd
Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Het hakt er meer in als ik dacht vooral als het donker wordt.... Wij hebben geprobeerd toch iets van de feestdagen te maken, even vergeet je het en dan schiet het je weer te binnen oja het is echt gebeurd het is geen nachtmerrie... Vooral voor mijn oudste zoon is het heftig, hij is 13 en durft nu niet meer te slapen. Zelfs de buurvrouw die alleen woont en in de 80 is slaapt nu bij haar kinderen uit angst dat ze ook bij haar komen.
Ik heb na de inbraak hier alle sloten laten vervangen en direkt goede knippen op de ramen laten zetten. Ook hebben wij een hoge schutting en diverse lampen met bewegingssensors geplaatst. Dit hielp mij een beetje om me weer veilig te voelen, maar je blijft het wel met je meenemen. Succes met de eerste dagen.