Inbreken in eigen huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Mijn ouders waren even aan het oppassen bij ons thuis, ze waren even buiten en zoonlief had de deur van binnen dichtgedaan en de haak er op gedaan. Alleen stond de vaatwasser open met allemaal glazen erin. Die had hij al één te pakken, dus toen heeft mijn vader het raam ingeslagen.

2. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Toen we nog in de flat woonde stonden we eens buiten, in de winter ook nog. Het slot van de deur naar het trappenhuis was opeens kapot.

Omdat we even aan de overkant boodschappen gingen halen geen telefoon meegenomen. De 5 andere buren waren niet thuis om die deur open te doen, dus heb bij een ander huis de woningbouw gebeld.
    Vervolgens nog een ruim half uur buiten gestaan om te wachten op het mannetje die het zou maken.

En de laatste week in de flat ging het slot van de eigen voordeur kapot. Dus woningbouw gebeld en toen heeft het mannetje zelfs het ruitje eruit gehaald want het wilde anders écht niet.

Buiten staan door het vergeten van sleutels is mij nog niet gebeurd, ik doe de deur pas achter mij dicht als ik de juiste sleutels in mijn hand heb.

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #23 Strandbal, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
    Gelukkig heb ik dit zelf nog nooit meegemaakt, ik ga niet eerder weg voor ik zeker weet dat de sleutels in mijn tas zit en dat check ik elke keer voor ik de deur dichttrek.

Mijn moeder wel. We waren in turkije voor mijn bruiloft en mijn ouders (gescheiden) oma's, broertje en zus waren ook naar turkije gevlogen. Mijn moeder en broertje bleven wat korter dan de rest ivm zijn school.
    Komen ze om 1 uur 's nachts eindelijk thuis is NL, was me moeder haar sleutels kwijt:$. Gelukkig was het mijn broertje gelukt om op de 1 of andere manier binnen te komen, want mijn oma heeft wel een reservesleutel maar die zat nog in turkije.

Wel heeft mijn man het een paar keer gepresteerd om de autosleutels in het contact te laten zitten... Oeeh wat kan ik kwaad worden op zo'n moment :x haha en ik laat regelmatig de huissleutels buiten aan het slot hangen...;)

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Gelukkig. Nog nooit gebeurd!

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben al drie keer via een ladder naar binnen gekomen;).

Zelfs een keer voor niks.... grmbl stond al een tijd buiten. Eindelijk binnen via de ladder sta ik bij de achterdeur is die gewoon open:$.

Laatst in de winter steenkoud, wilde het slot niet meer, kapot. Uiteindelijk moest alles geforceerd worden.

Of die ene keer kerstnacht, ik had een feestje rond een uur of 1.00 naar huis. Sleutel vergeten:$. Bellen bellen, man hoorde niks:x.
    Uiteindelijk ben ik midden in de nacht met rokje en al over de schutting geklommen en na veel wasknijpers tegen het raam, kwam er eindelijk een slaperige kop voor het raam.

(nu heb ik bij de buren een sleutel gebracht):p.

Deel Deze Pagina