Inbreker bloedt dood door eigen mes

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Troetelbeer90, Jan 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Vreselijk dat dit gebeurd is... Maar dat mes op zak vind ik wel een beetje raar!

2. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Had hij maar geen mes mee moeten nemen..
    Dus idd, god straft meteen !

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    dat bedoel ik ;) lekker gaan werken net als ieder ander mens ;) en dat jullie het misselijk vinden kan maar als wij geen baan hebben lijden wij ook honger!

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    2,756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Get a life.. Echt waar voor dit soort achterlijke reacties is dit topic niet bedoelt.. Heb het iig niet met die intentie geopend..

En ga geen mensen de grond in stampen.. Puntje bij paaltje zou ik wel eens willen zien hoe jij het redt zonder voedsel en wat een mens wel niet doet om zijn of haar kindje eten te kunnen geven..

Maargoed als je niet weet van de nood om zonder die middelen rond te komen en eten op tafel te kunnen zetten dan kun je er ook niet over oordelen.. Dat blijkt in jouw geval en dat van je meningdeler wel..

Ik beeindig iig mijn abonnementje hier, want van dit soort mensen raak ik alleen maar boos, bozer en nog bozer.. En dat ben je niet waard!

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Technisch gezien lijkt het me toch een inbreker.. In het artikel staat 'toen hij onder een hek door kroop'.. Supermarkten zetten hun containers niet naast de winkel..

Wel tragisch dat het zo geƫindigd is..

Share This Page