ja las het ook net.. vreselijk! Maar aan de andere kant wel 'fijn' voor de familie dat hij gevonden is.
Afschuwelijk...en hij was op de dag van verdwijning gewoon lekker aan ´t skaten met een vriendje.... Die arme ouders, wat een hel!
Ja heel sneu, iig verheldering voor de ouders. Die hebben de langste maanden van hun leven meegemaakt.
Stiekem hoopte ik toch dat hij nog levend gevonden zou worden. Verschrikkelijk dit. Arme Mirco, arme ouders/familie.
Vreselijk... En de verdachte is een vader... Gezellig voor zijn vrouw en kinderen. Die hebben nu ook geen leven meer. Wat bezield zo`n man om zoiets te doen?
Kreeg er een brok van in mijn keel. Ergens hoop je toch tegen beter weten in dat hij "alleen maar" ontvoerd is, dat hij nog leeft. Wat vreselijk voor zijn ouders en voor het gezin van de dader.
oh ik lees het nu ook pas voor het eerst...hadden het er laatst wel nog over, maar niemand had nog iets gehoord..want het is niet zover van hier gebeurd ziek zijn deze mensen die zoiets doen!!!!
Arm kindje en arme ouders... En dan is het nog maar de vraag wat er allemaal nog meer met dat jongetje uitgespookt is... Willen we dat eigenlijk wel weten??
't eerste wat ik dacht: Gelukkig....Dat ze hem gevonden hebben, 't ergste lijkt mij als ouder zijnde om te weten dat je kind vermist is, en niet weten wat er mee is gebeurt...ik had 't liefste gehoopt dat ze hem levend terug hadden gevonden! dus begrijp me niet verkeerd....de ouders kunnen het nu wel afsluiten voor zover dat mogelijk is.... R.I.P Mirco....Verschrikkelijk...
Aaah arme Mirco Wat verdrietig dit zeg! In ieder geval wel fijn voor zijn ouders, ik denk dat ze het zo kunnen afsluiten, anders blijf je altijd je afvragen wat er gebeurd is... Desalniettemin blijft het natuurlijk hartstikke erg, begrijp me niet verkeerd, hopelijk kunnen ze dit immense verdriet een plekje geven. Rust zacht, Mirco...