Ben een nieuwe laptop aan het uitzoeken maar twijfel aan het formaat. Is het verschil echt van significante waarde? Ik heb nl geen idee wat ik nu heb, maar neem hem nog al eens mee onderweg. Aan de andere kant, dat is nu niet aan de orde. Werk nu 100% thuis waar we gewoon een kantoor inrichten. Is het echt een enorm verschil als je veel tekst schrijft?
Zó klein? Ik heb een 18 inch en heb nog een los 22” scherm erbij omdat ik hier echt niet op kan werken. Haha. Ik zou alleen voor klein gaan als dat enorm scheelt in het gewicht én als je er tijden mee moet sjouwen. Het kleine stukje wat ik bijvoorbeeld van en naar de auto moet sjouwen weegt voor mij niet op tegen het gebruiksgemak van een groot scherm. Misschien je huidige scherm even opmeten om te zien hoe groot het is en je geen kleinere koopt? Succes! Edit: herstel: mijne is 17” ipv 18.
Ik heb afgelopen week een 14 inch gekocht, vooral zodat de kinderen er op kunnen werken. Als ik voor mijn eigen werk een laptop nodig had zou ik denk ik voor 15 inch gaan. Je moet 'm ook nog makkelijk mee kunnen nemen, dus groter zou ik niet doen.
Het is 15,6 geworden idd. Dat is gewoon fijner met werken, wat jullie zeggen. Maar groter wil ik echt niet, want dat is irritant mee nemen! Heb m net besteld. Hopelijk gauw binnen!