Inbrekers..

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindah, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat hangt ervan af waar de verlichting hangt.... soms vinden inbrekers het ook handig als er verlichting buiten aan is, dan hebben ze een deur sneller open.
    Zo´n schijnwerper met sensor schrikt wel af ja!:D

2. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    :) er is stoer en stoer... Ik durf ook geen enge film te kijken, maar als er iemand aan mijn kleintjes dreigt te komen...!
    Je schreef het zo grappig op en ik zag het gewoon helemaal voor me: pas bevallen en dan in je nakie de garage in..., wat moet die inbreker gekeken hebben!

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    En je hebt je huis aangewezen, dus nu weten ze dat daar iemand woont met een hond.;) Overigens is dat niet slecht.

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Haha ja ik weet zeker dat het een echte agent is
    a) omdat hij zich idd heeft geindentificeerd
    b) omdat hij er bij was toen ik met die vrouw aan het praten was en zij de agent privé kent en hij al bij haar thuis was geweest in politie auto en met originele aangifte papieren en vervolgens de recherche heeft gebeld
    c) hij ong heel de buurt heeft gehad om navraag te doen, lijkt me een beetje dom als je komt verkennen. Bij 1 of 2 mensen aanbellen snap ik maar een stuk of 15??
    d) hij Logitech geeft gebeld voor optakeling van de auto en de agent hier ook zelf bij aanwezig was..

5. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Licht aanhouden!

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zet altijd meerdere dingen voor de deur als mijn man weg is.
    Ook laat ik een lampje aan en hebben wij een bewegingssensor buiten.

Ohja en dl slaapt bij mij in bed, vind het 3x niks om alleen te liggen en dochter ligt alleen in een kamer ernaast.
    Heb altijd respect voor alleenstaanden hierom alleen al!!

Deel Deze Pagina