zucht, ik heb een groot probeem.. de man van een vriendin van mij heeft toegegeven dat hij mij al zolang hij mij kent erg leuk vind.. hij begon mij een paar weken terug te watsappen over zijn eigen relatie, hij is niet gelukkig, weinig seks enz dus hij vroeg mij hoe het bij ons gaat. ik heb een aantal dingen gezegt, ik ben zelf best open over seks enz. hij begon te zeggen dat hij opgewonden werd van mij, ik dacht dat het een geintje was en ging erop in als grapje. maar hij heeft zelfs een naaktfoto gestuurd naar mij! nu heb ik er een punt achter gezegt en laten weten dat ik het moeilijk vind. ik heb geen gevoelens maar ben wel vriendinnen met zijn vrouw. hij wil het niet tegen haar vertellen omdat hij hun relatie nog een kans wil geven. ik heb het wel tegen mijn man verteld, maar dat weet die vriend niet. pfff ik vin het heel lastig, moet ik het aan mijn vriendin vertellen? met risico dat hun huwelijk stuk loopt en ik hara als vriendin kwijt ben terwijl er van mijn kant niets speelt.. of moet ik het zo laten en hopen dat hun bij elkaar blijven en het naar de achtergrond verdwijnt?
Ik zou het wel vertellen.. Verplaats jezelf eens in haar, als jouw man dit zou doen bij haar en zij zou je niks vertellen, hoe zou jij je daar bij voelen?
Hmmm lastige situatie zeg.. Hoe reageerde jouw man daarop? Even vanuit mijn eigen nieuwsgierigheid Ik denk dat het het beste is om open en eerlijk tegen je vriendin te zijn. Als mijn vriend dit soort dingen zou doen (laat ik het even scharrelen noemen), zou ik daar ook graag van op de hoogte zijn. vertel het hele verhaal, dus ook dat er niks gebeurt is. Als het echt een goede vriendin van je is, vind ik dat je dat haar ook verschuldigd bent. Ook al is er niks gebeurt tussen jullie
mijn man reageerde erop, zolang hij ermee stopt en niet aan jou zit laat ik hem leven.. maar leuk vind hij het niet natuurlijk. maar omdat ik eerlijk ben vetrouwd hij erop dat er niks is gebeurd. het is zo lastig omdat hun ook kinderen hebben. ik wil mijn vriendschap met haar niet kwijt. maar wil wel eerlijk kunnen zijn. ik zou het ook willen weten natuurlijk.. ze heeft tegen mij gezegt een keer dat als haar man verliefd zou zijn op een ander ze dat van hem zelf zou willen horen.. ik ga het nog maar een keer goed met hem bespreken.. hij moet het gewoon zeggen...
Ik had een half jaar geleden ook zo'n situatie. Alleen dan met en collega van mijn vriend, dit vond ik ook erg lastig maar ik heb het toen niet gezegd tegen mijn vriend. Ik heb hem genegeerd. Zijn vrouw kwam er zelf achter, ze zijn nog bij elkaar maar voor hoelang weet ik niet. Lastige situatie maar ben je alleen met haar bevriend of allebei? In het eerste geval zou ik het wel vertellen
Die vriend van je vriendin laat wel even goed zien wie die is zeg met zulke foto's. Hij is dan eigenlijk al bezig met andere terwijl hij zegt dat hij haar nog een kans wilt geven? Nu heeft ie het nog meer verpest om zulke foto's te sturen. Waarom maakt hij het zich moeilijk... jeetje. Praten praten en praten met elkaar is het allerbelangrijkste om je relatie niet te verpieteren. Ze zal vast wel een reden hebben kwa seks maar ook zij moet dat uitleggen anders komen ze er samen niet uit. Veel succes! Ik zou het eerlijk vertellen als ik in jouw schoenen had gestaan al snap ik je gevoel wel.
Misschien begrijp ik het verkeerd hoor, maar waarom ben je überhaupt ingegaan op zn whatsappjes? Toen hij over zn relatie en sex begon, had je het toch meteen duidelijk kunnen maken dat je hier niets mee te maken hebt. Helemaal omdat je weet dat hij jou blijkbaar leuk vindt. Ik kan niet geloven dat hij uit het niets een naaktfoto van zichzelf stuurt zonder dat daar wat aan vooraf gaat. Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd Ik zou hem laten weten dat je hier niet van gediend bent, en dat hij het moet oplossen met zn vriendin, en jou met rust laten. Doet hij dit niet kan je altijd naar je vriendin stappen. Maar ik vind het wel gek verhaal, no way dat ik met de man van mn vriendin over sex whatsapp..
Het feit dat jij er op ingegaan ben (ook al bedoelde jij het als grapje) vind ik jou net zo fout als hem.. Wees eerlijk en biecht het op, als de vriendschap niet stand houdt ligt dat ook deels aan jezelf..
Dit. Je hebt het te.lang laten duren. Mannen die over seks beginnen. Daar moet je meteen duidelijk zijn. Open over seks praten met een man slechte combinatie.
Ik zou het opbiechten! Het is natuurlijk ook niet leuk van jou dat je er op in gaat. Ik/wij praten ook heel open over seks. Maar dat houd niet in dat ik e.e.a. met anderen via whatsapp ga bespreken. Vooral als diegene klaagt over zijn eigen relatie. Echter, als jij het na die foto inderdaad heb afgekapt vind ik dat je niets fout hebt gedaan. Maar ik vind het dan wel aan jou om aan je vriendin te vertellen wat er speelt. Wat die vriend bij jou probeert, probeert hij misschien ook bij andere vrouwen.
Ik zou het haar zeker wel vertellen! Ja de kans is dat je haar kwijt raakt als vriendin maar als hij dit zo gemakkelijk naar jou toe doet, wie zegt dan dat hij dat niet naar andere vrouwen ook doet en misschien zijn eigen vrouw (jouw vriendin) bedriegt? Misschien ben ik wel wat wantrouwend maar vindt het nogal wat dat hij jou een naaktfoto van zichzelf doet sturen!
Mijn eerste reactie: neem afstand van beide. Zoek nooit meer zelf contact met de man en laat je vriendin los. Zo hebben zij nog een kans om het samen te redden.
Dit vind ik ook wel heel erg drastisch. Lastige situatie... maar hier word ook wel eens gegrapt over seks bij de vrienden van mijn vriend. En ook de jongens van mijn vriendinnen kunnen er wat van, maar is wel wat anders als via de app. Ik zou hem confronteren over wat je hier nu mee moet en dat je het lastig vind om dit voor je vriendin te verzwijgen.
Wat een eikel zeg, verschrikkelijk!! Je moet dit zeker tegen je vriendin zeggen, je wilt toch niet dat zij zo bedonderd wordt?! En wat hij bij jou doet, doet hij misschien bij nog wel meer vrouwen. Jij bent ook heel fout bezig als je er niets van zegt. Hoe zou je het zelf vinden als je man achter je vriendin aanging en zei niks tegen jou zegt? Ik vind het van jou kant ook heel raar dat je op zijn berichtjes inging. Ook al was het als grapje, dat doe je toch gewoon niet?
Ik zou aan hem vragen of hij het haar verteld. Omdat je weet dat zij dat van hem zelf wil horen. En als hij dat niet wil aangeven dat jij het dan verteld aan haar.
Ze is diegene met wie hij haar bedonderd.. Dus ja hoor TS wilt dat wel Overigens met je eens... Ik vind het belachelijk.. Nu afwimpelen als grapje.. Je bent net zo erg TS!
Wie weet met hoeveel vrouwen hij dit doet en gaat het helemaal niet speciaal om jou. Als ze het later hoort ben je de vriendschap misschien ook kwijt, dan beter eerlijk zijn.
Ik zou het niet vertellen... Stel nou dat het echt niet zo goed gaat, en zij in een dip zitten, dan leek jij misschien even heel spannend. Ik praat zeker niks goed, maar de kans om een heel gezin uit elkaar te rukken om enkele whatsappjes vind ik zonde. Wel zou ik tegen hem zeggen dat je vriendin belangrijk voor je is, dat je hem vergeeft voor wat hij zei, maar dat hij het beter bespreekbaar kan maken wat hij voelt. misschien ben ik een rare ( omdat niemand anders zoiets tot nu toe zegt), maar het lijkt me dat iedereen meer baat heeft bij een dergelijke oplossing... Succes!