Hoi! Heb bij accunpunctuur chineze kruiden voorgeschreven gekregen. Allemaal save volgens haar en ook goed voor mijn gewrichten maar toch vind ik het eng. Heb ik ook benoemd en ze stelde me gerust Ben stuk voor stuk op Google gegaan maar kom er niet uit Mijn vraag; zit er iets tussen wat afgeraden wordt bij zwangerschap? Zou heel vreemd zijn maar iedereen kan fouten maken denk ik dan Hopelijk heeft iemand zin/tijd om er naar te kijken!
Weet je ook de nederlandse namen van de kruiden, ipv latijn? Is voor mij makkelijker nakijken/opzoeken
Engelenwortel (dong quai / angelicae radix): Natura Foundation monografie - angelica sinensis Kijk even bij de contra-indicaties! Verder is zoethoutwortel (glycyrhizia radix) bloeddrukverhogend dus daar moet je ook mee opletten.
Mamabri nee dit is enige wat ik heb Dankje Eeka! Heb ergens onderbuik gevoel dat ik t niet moet doen ookal zegt ze dat ik er erg gebaat bij zal zijn...
Volg je onderbuikgevoel! Ondanks dat t misschien allemaal prima kan, als t niet goed voelt, dan niet doen is mijn ervaring!