Vraagje, ik ben wat boeken aan het downloaden, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wat vonden jullie nou een weergaloos goed boek waar je niet meer mee kon stoppen? Misschien haal ik er inspiratie uit
Wat voor boeken houd je van? Want er zijn nogal wat verschillende categorieen Spanning, gewone roman, lekker leesvoer of literatuur.... enz enz
Van Stephen King: - Duma - Mobiel - Lisey's verhaal - Gevangen - Christine Ook vond ik Hoe ik mijn collegegeld betaalde erg leuk.
Ja, literatuur ben ik gek op. Ook van Stephen King, geweldige schrijver! Onder de nederlandse schrijvers vind ik Esther Verhoef wel goed schrijven en af en toe een chicklit tussendoor is ook wel leuk. Waargebeurde verhalen vind ik ook altijd wel leuk, maar boeken als 50 shades of grey vind ik dan weer net een dikke Viva haha, niet aan mij besteedt.
Jammer, hoe ik mijn collegegeld betaalde stond er niet op, maar ik onthou hem, heb net 51 boeken van Stephen King gedownload haha.
Moederland van maria hummel... Heb hem gisteren uitgelezen, erg mooi! Wil zelf ook graag boekendief lezen.
Niet alles vond ik wow geweldig maar wel goed en lekker weglezen: Saskia Noort - Koorts Saskia Noort - Debet Suzanne Vermeer - Bon Bini Beach Suzanne Vermeer - Het chalet Tess Gerritsen - De laatste sterft (aanrader) Tess Gerritsen - Stille Getuige (aanrader) SJ Watson - Voor ik ga slapen (aanrader) Simone van der Vlugt - Morgen ben ik weer thuis (moet ik nog lezen, maar ik vind al haar boeken goed, dus toch als tip ) PS zijn thrillers!
De boeken van Camilla Läckberg vind ik erg goed! In het clicklit genre zijn de boeken van Lindsey Kelk ook erg grappig!
Echte aanraders vind ik: The witching hour - Anne Rice The time traveller's wife - Audrey Niffenegger 100 schitterende zonnen - Khaled Hosseini De reiziger-cyclus - Diana Gabaldon De aardkinderen-cyclus - Jean M Auel The Vampire Chronicles - Anne Rice
Khalid Hosseini. Saskia noort, Susanne Vermeer, nicci french, Karen slaughter. Dat zijn wel schrijvers waar ik eigenlijk alle boeken wel van heb of heb gelezen.
A song of Ice and Fire, de boekenreeks waar de serie Game of Thrones op gebaseerd is. Echt helemaal geweldig, maar weet niet of het je genre is
Ik hou van Pieter Aspe, Ruth Rendell en Wallander (Henning Mankel). Daarnaast vind ik "1000 schitterende zonnen" nog altijd de beste van Hosseini. Ook waar gebeurde verhalen lees ik enorm vaak.
De aardkinderen serie en de reizigers serie zijn erg mooi vind ik! Als je die allemaal wilt lezen kun je wel even vooruit!