incassokosten, maar factuur nooit ontvangen

Discussie in 'De lounge' gestart door fafa, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

nou dat dacht ik op dat moment van niet. Door mij verkeerd gelezen contract... bladiebla... staat op blz 5 ofzo ;)

Ik had dus gebeld om te vragen hoe ze aan die 825 euro kwamen én waarom ik twee eerdere rekeningen nooit gekregen heb.

En dat ik niks meer van ze hoorde had ik (ook weer heel naief :)) geinterpreteerd als een teken dat ze zelf ook inzagen dat ze fout zaten. Ik zat dus eigenlijk te wachten op een (dacht ik) correcte factuur.

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ook een opleiding is een product ;)

Dat is het nadeel van contracten. Meestal teken je ze en blijkt naderhand dat het toch wat anders bekeken moet worden. Ik bedoel met product in huis: de 'koop' was gesloten. Dat jij de voorwaarden niet goed hebt gelezen, daar heeft dat bedrijf natuurlijk geen boodschap aan

Eenmaal ter incasso is vaak pech hebben. Incassobureau neemt nl alles over en dan kun je l*llen als brugman bij het bedrijf, die hebben er dan meestal niks meer mee te maken.

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dat klopt niet. Bedrijf geeft incassobureau opdracht te incasseren en kan incasso intrekken op elk moment dat t bedrijf wil.
    Het bedrijf heeft er dus zeker nog heel veel mee te maken, echter jagen zij zelf niet direct meer achter t geld aan.

4. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Zal mijn gebrekkige kennis van incasso zijn, misschien maar beter ook :D

Ik dacht serieus, eens ter incasso, voor altijd pech

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005