BEDANKT vitamientjuh!!!! Ik kon het echt niet laten om je hier ook te bedanken!! Voor diegene die het niet weten...het verhaal... Onlangs opende ik een topic met daarin de vraag om te kiezen tussen een paar jurken. Ik heb in de zomer een Marokkaans trouwfeest en ik heb er geen idee van de laatste mode enz...dus vroeg ik in een poll om te kiezen tussen enkel jurken... Nou vitamientjuh heeft me in pb en gezegd dat ik geen van deze jurken moest kopen want het waren geen mooie modellen,...Ze ging wel meezoeken naar een (betaalbare) jurk want amaai, die kosten nogal wat...om het verhaal kort te maken...bood vitamientjuh me een jurk van haar GRATIS, ja echt GRATIS aan. Deze week heb ik de jurk ontvangen en deze is echt prachtig!!! Ik vind dat zo onwijs lief van haar want uiteindelijk "ken" ik haar enkel van dit forum... Dus Vitamientjuh....nogmaals bedankt EN dit verdient zeker een applausje omdat er TOCH nog mensen bestaan met een goed hart op deze wereld!!!
Wow!!! Dat is lief! Ik herinner me je topic nog.... Ben dus nu ook wel heel erg benieuwd naar de jurk..... Foto?