Lees net ergens dat Anouk graag een zesde kindje wil met haar vriend. Daarbij staat ook de leeftijd en de vader van de andere kinderen en dat zou betekenen dat ze dan 6 kinderen heeft van 4 verschillende vaders. Ik zou overspannen raken van al die regelingen en dergelijke, mochten de kids nog contact hebben met hun vader... Ben wel benieuwd naar jullie mening.
Ik vind er vrij weinig van, ze zal d'r wel gelukkig van worden. Mijn gezinssituatie is t niet, en ze zal wel d'r redenen hebben.
Mijn zegen heeft ze, ze heeft de kracht en financiële middelen om 6 kinderen groot te brengen. Ook zonder man, dat heeft ze dik bewezen.
Ik vind Anouk zo'n sterke vrouw dat ik er van uit ga dat ze ook in haar eentje in staat is om voor 6 kinderen te zorgen. Als het haar gelukkig maakt, waarom niet? Mijn keuze zou het niet zijn, maar ik las hier ook op het forum dat iemand 4 kinderen had van 4 verschillende vaders. Lijkt mij maar ingewikkeld.
Dat het knap is dat je in je eentje 6 kinderen groot brengt dat is het zeker... Ik heb er dan 5 en dat vind ik met zijn tweeen al een hele kluif laat staan dat je het in je eentje moet doen. Respect hoor voor vrouwen die dat redden.
Per kind gaan der mondhoeken volgens mij lager hangen. Wat een chagerijn zeg. TVOH is echt een groot tenenkrommend flutprogramma sinds zij er nu in zit, negativiteit ten top.
Ik vind het idioot, " als het haar gelukkig maakt ", zijn uitspraken over het kopen van een nieuwe jacht, of na 3 maanden je penthouse verkopen met verlies omdat je het uitzicht toch niet zo mooi vindt. Dan is het kwestie, hey je hebt het geld, doe lekker wat je wilt, snugger is anders. Maar dit maakt haar gelukkig, maakt het de kinderen ook gelukkig? Lijkt me nl een iets belangrijkere vraag
Waarom? Je kunt mensen met een kinderwens niet tegen houden; geen cent te makken, simpel van bovenkamer, ouders met een relatie from hell. Ze doen het gewoon hoor. Op ZP zat vrouwen die van meerder mannen kinderen krijgen maar dan ook iedere keer compleet afhankelijk zijn van de volgende lamstraal. Lees de topics maar met geldzorgen, ruzies in huis etc etc. Blijven ook vrolijk kinderen krijgen. Anouk flikkert die gasten ten minste buiten als ze niet functioneren als vader. Kun je van veel vrouwen op dit forum niet zeggen....
Ja want de meeste mensen hebben ook niet wat er op haar bankrekening staat. Maar als je dan van zoveel verschillende mannen kinderen hebt en al die relaties mislukken vraag ik me toch af of dat wel prettig voor de kinderen is. Maar het zou me ook niet verbazen als al die relaties mislukken door haar. Oke geld zal ze vast genoeg hebben, maar er is meer dan dat.
en hoe denk je dan over mannen die bij verschillende vrouwen kinderen hebben? Heeft volgens mij niets met slimheid te maken, maar meer dat zij lekker doet waar ze zelf zin in heeft.
Nou hetzelfde. Ik heb niks tegen samengestelde gezinnen hoor. Ik snap best dat zulke dingen gebeuren maar 6 kinderen en dan 4 verschillende vaders... Natuurlijk moet ze dat zelf weten maar het lijkt me voor de kinderen niet echt prettig.
Ze heeft in een interview gezegd dat ze het laatste half jaar meerdere miskramen heeft gehad. Blijkbaar vind ze het fijn kindjes te krijgen, ook al hebben ze niet dezelfde vader. Ik ken er meer....
Ik zeg ook niet dat er verplicht een knoop in dr eileiders moet, op mij komt het echter niet gezond en stabiel over en ik vind het egoïstisch.
Waarom egoïstisch? Wie zegt dat de kinderen hier onder lijden dan? Als Anouk liefde genoeg heeft voor 6 kinderen, dan lijkt dit mij geen invloed hebben op haar kinderen. Het is niet zo dat ze er onverzorgd, ondervoed en verdrietig bij lopen.
Het is niet alleen geld. Ik geloof meteen dat het geen makkelijke vrouw is maar wel een waardige vrouw. Verder treedt ze alleen op om een bepaald inkomen te vergaren en verder is ze moeder. Het is geen rode loper type, of expeditie Robbinson figuur. Zelf heb ik lekker saai bijna drie kinderen met dezelfde man, ik mag alleen maar hopen dat dat zo mag blijven. Het leven is onvoorspelbaar.
Ze kan natuurlijk ook even tijd investeren om te kijken of de gasten in kwestie uberhaupt kunnen functioneren als vader, voordat er kinderen zijn. Met uitzondering van de eerste 2 kinderen (zij en hun vader waren volgens mij het langst bij elkaar), zijn alle andere kinderen geboren na een zeer heftige maar niet hele lange relatie Maar mij zegen heeft ze hoor, het is een sterke vrouw absoluut, niet mijn cup of tea, maar dat is niet belangrijk. Ik denk het het mijne van iig ...