Incident tijdens Koninginnedag in Apeldoorn.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ingrid77, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Peter van de Vorst zei het die dag bij RTL Boulevard, dat er een zwangere vrouw werd gereanimeerd en op straat werd opgegeven. Heb het geloof ook nog in dit topic voorbij zien komen..

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heb ik ook gezien idd bij boulevard dus lijkt me geen roddel en als ze op straat is opgegeven dan is ze toch ook dood of ligt dat nou aan mij???

Belachelijk van zo een sekte lekker makkelijk om het daarop te gooien, van welk geloof is het weet iemand dat?

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik had geruchten gehoord dat het geen zwangere vrouw was, maar een vrouw bij wie de buik door inwendig letsel helemaal opgezwollen was. Of dat zo is weet ik natuurlijk niet.

Verder in en in triest dit. Geen woorden voor hoe iemand dit in zijn botte hoofd kan halen.

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Bij ons in de krant stond een foto van een blonde vrouw met een dikke buik die gereanimeerd werd.
    Ze leek in ieder geval wel zwanger, en aangezien er ook over werd gesproken.... Bah :cry:

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Maar heeft peter van de vorst gezegd dat ie het heeft gehoord of dat het echt bevestigd is?

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Peter van der Vorst heeft het in een interview gezegd. Hij zou haar hebben gezien. Maar het is niet officieel bevestigd bij mijn weten.
    Afgelopen vrijdag was ik voor controle bij mijn vk in het ziekenhuis (lucas, apeldoorn) en ze wist mij te vertellen dat er geen zwangere vrouw was binnengebracht daar.

Wat penelopea zegt heb ik ook gehoord. Dat haar buik was opgezwollen door inwendig letsel.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    maar ze liggen op 3 ziekenhuizen verspreid dus kan ook in een ander ziekenhuis geweest zijn toch?

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja klopt, dat kan

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wij hebben ook gefeest met Koninginnedag.
    We waren in de stad toen mijn moeder belde dat er iets gebeurd was in Apeldoorn,met gewonden.
    Over doden heeft ze op dat moment niks gezegd omdat het vlak ervoor gebeurd was en er nog niks over doden bekend was.
    Je denkt dan: zal wel meevallen,wordt opgeklopt door de media,iemand is met zijn auto tegen een monument aangereden,lekker belangrijk.
    Maar op zo`n moment realiseer je je niet WAT er eigenlijk gebeurd is,toen wij s`avonds thuis kwamen en de tv aanzetten en op internet gingen kijken schrokken we ons kapot.
    Alsj de beelden ziet zie je pas hoe erg het eigenlijk is geweest en is.
    Denk dat voor veel mensen de werkelijkheid pas is doorgedrongen toen ze de beelden op tv zagen...

10. sim

sim Niet meer actief

ik vind het vreselijk wat er is gebeurd, en veronique ik wens jullie heel veel sterkte, kan me niet indenken hoe moeilijk het moet zijn om dit van zo dicht bij mee te maken.

ik heb het filmpje van die reacties bekeken en allereerst lijken me die mensen ouder dan 16 jaar, en al zouden ze 16 zijn dan heb je toch al wel het verstand om niet zoiets te roepen als "jammer dat het mislukt is" of wat ze ook uitkraamde. kijk dat er enigsinds doorgefeest wordt, oke, ervan horen maakt misschien minder indruk dan het op tv zien gebeuren, maar kom op zeg, ik begrijp niet dat je dan zo reageert!

11. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    En bij ons in de krant stond een verhaal van de zus van die vrouw met dikke buik. Was een oudere vrouw (rond de 60 geloof ik ) en idd haar buik was helemaal opgzwollen door de inwendige bloedingen.

Dus volgens mij was er geen zwangere vrouw! (en anders zou het aantal doden nu op 8 moeten staan!)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Verschrikkelijk wat mensen kunnen zeggen zeg :confused:

Ik was overdag winkelen met mn moeder, wist niet wat er precies gebeurd was maar had wel een knoop in mn maag...
    Thuis televisie aan, filmpjes op internet terugkijken e.d
    Verschrikkelijk, wat een drama :(

Maar 'savonds wel gewoon uit geweest.
    Niet zozeer "gefeest" maar wel ff eruit...lekker kletsen met oude bekenden en vrienden.
    Als er bij ons in het dorp niks word afgelast...waarom zou ik dan thuis gaan zitten?
    Het is gebeurd, daar is niks meer aan te veranderen helaas... maar dat betekend niet dat heel koninginnedag om zeep geholpen moet worden of dat we er allemaal geen malle rotmoer om geven :rolleyes:

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    'Sekte verstoort kerkdiensten Apeldoorn'(Novum) - Een Duitse sekte heeft zondag minstens tien kerkdiensten in Apeldoorn verstoord. Volgens de sekte is het drama op Koninginnedag een straf van God voor de verdeeldheid onder kerken. Dat schrijft het Nederlands Dagblad dinsdag op basis van een rondgang langs de kerken.

De kerken zeggen in het dagblad op verschillende manieren lastig te zijn gevallen. Bij de ene dienst werden pamfletten uitgedeeld, bij de andere namen de verstoorders ongevraagd het woord. Soms vroegen ze of ze het woord mochten nemen en vertrokken ze als dit niet werd toegestaan.

Omdat de sekteleden in alle gevallen na enige aandringen vertrokken, is geen aangifte gedaan. De sekteleden hangen volgens de krant de Duitse Horst Schaffranek aan. De sekte met naar schatting honderd leden zou in Duitsland en Engeland al een reputatie hebben als het om het verstoren van kerkdiensten gaat.

Dit is wat ik tegen kwam bij MSn vandaag. Niet normaal toch, straf van God alsof die mensen erom gevraagd hebben om dood gereden te worden. Dit gaat helemaal nergens meer over.

14. MiriamKlaas

10 mrt 2008
    63
    0
    0
    ik kan me er ook zo aan ergeren dat ze op tv het alleen over de koningin en familie hebben hoe erg het wel niet voor hun is.
    en de familie van de slachtoffers dan?
    wel triest vind ik

15. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Tja, call me oldfashioned, maar toch blijf ik het raar vinden dat al die feesten doorgingen in het land. Want die feesten zijn toch ter ere van Koninginnedag, en het lijkt mij dat er niet veel meer te vieren valt nadat er iemand als een gek op het publiek in is gereden. Dan heb ik toch het idee dat die organisatoren heel erg naar hun eigen portemonnee kijken en niet naar het leed van anderen. Ik vind het dan ook goed van de Toppers en anderen dat zij niet meer zijn gaan optreden.
    Kijk, als je nou de verjaardag van je kind viert of wat voor feestje dan ook hebt van jezelf op het moment dat er zoiets gebeurt, dan vind ik dat wat anders. Dat staat los van elkaar.
    Maar al die feesten door het land heen waren feesten vanwege Koninginnedag, en dan zou ik het terecht vinden als de organisatie van die feesten zegt: jongens het feestje is voorbij. Want ik snap ook wel dat de impact van het gebeurde niet tot je doordringt als je het alleen van horen zeggen hebt, dus het publiek heeft daar dan geen schuld aan wat mij betreft maar wel de organisatoren van die feesten en de burgemeester. Cliche's in de trant van: 'het leven gaat gewoon door dus waarom zou ik stoppen met feesten' vind ik echt egocentrisch. Maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nou jij stelt het wel heel platonisch. Kortzichtig hoor.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Mamasu, ik begrijp wat je bedoeld. Een verjaardag is iets persoonlijks dat je viert met vrienden en familie. Maar landelijk vieren we KONINGINNENDAG en dát feest was nu juist letterlijk en figuurlijk om zeep geholpen. We vieren met z'n allen het feest/verjaardag van de koningin (die dan helemaal niet jarig is, maar goed) en de koningin wilde niet verder feesten, dus dan is het eigenlijk vreemd dat er wel door gefeest wordt.
    Stel jij gaat op verjaardagsvisite en de jarige zegt, "jongens ik heb vandaag een vreselijk ongeluk gezien en zijn doden bij gevallen en iemand heeft mij proberen te vermoorden, ik heb nu geen zin meer om mijn verjaardag te vieren" en je gaat toch lekker allemaal door met feesten, dat is toch raar. Dat is gevoelsmatig wat er gebeurt is.

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ben het hier helemaal mee eens =D>

@merle: :( :rolleyes:

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Echt belachelijk dat ze er bijzetten waar hij ligt. Nu kan je er op wachten dat zijn graf wordt vernield.

20. Idd, er zijn vast gekken die dat graf gaan opzoeken en vernielen..

Deel Deze Pagina