Incident tijdens Koninginnedag in Apeldoorn.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ingrid77, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yelena

yelena Lid

10 apr 2009
    22
    0
    0
    idd,lekker slim zeg!Ben benieuwd hoe lang het duurd voordat de eerste idioten het graf gaan schenden

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hij is hier vlakbij begraven...Nog geen 10 km hier vandaan.
    Niet echt slim om te vermelden waar hij begraven ligt... :(

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ben het er ook mee eens. maar hoe had je dan gezien dat er 100.000 uit amsterdam weg gingen in 1 keer.

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0

Quote van www.vandale.nl:

U hebt gezocht op het woord: platonisch.
    RESULTAAT
    ?pla·to·nisch bn, bw: ~e liefde liefde zonder lichamelijk verlangen

Weet je zeker dat je dit bedoelde? :)

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat NOU weer?! Iemand mag mij wel egocentrisch noemen maar ik iets niet kortzichtig?

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja dat had ik inderdaad ook al gezien. ;) Kort door de bocht was beter geweest.

7. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Momenteel aan het kijken op RTL4 naar de herdenking...

Rillingen lopen wederom over mijn rug....

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hier ook aan het kijken het is niet normaal dit pff ik heb er geen woorden voor

9. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Drama Apeldoorn eist achtste leven
    Uitgegeven: 9 mei 2009 00:03
    Laatst gewijzigd: 9 mei 2009 01:25

APELDOORN - Er is een achtste slachtoffer overleden van de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag.

Een 46-jarige vrouw uit Moergestel bezweek vrijdag aan de verwondingen die zij opliep toen de 38-jarige Karst T. met zijn auto op het publiek inreed.

Dat liet een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) weten. Door de aanslag kwam ook de dader om het leven.

Dochter

De 14-jarige dochter van de overleden vrouw lag gewond in het ziekenhuis. Zij mocht vrijdag naar huis. De moeder lag in het ziekenhuis in Zwolle, de dochter was opgenomen in Apeldoorn.

Onder de acht doden is ook de dader van de aanslag, de 38-jarige Karst T. uit Huissen.

Van de andere overleden slachtoffers kwamen twee mannen en een vrouw uit Apeldoorn, een vrouw uit Zutphen, een man uit Amersfoort en een man uit Almere.

Bron: nu.nl :(

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik weet uit betrouwbare bron dat er helaas wél een zwangere vrouw om het leven is gekomen die bewuste dag :cry: (voor alle mensen die zich afvragen of er nu wel of geen zwangere vrouw is omgekomen)

Ik kan nog steeds niet geloven wat er gebeurd is. Ben nu hard bezig met struisvogeltjes politiek, maar ik kan en wil niks meer lezen of zien met wat er die dag gebeurd is :(
    Ik vind het echt té naar voor woorden.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En wat is die betrouwbare bron dan? Want er wordt verteld dat de jongste slachtoffer 50 of 51 was?

Met uitzondering van de nieuwe slachtoffer, wat erg zeg :(

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn beste vriendin werkt bij de politie en was die dag aan het werk in Apeldoorn ivm koninginnendag.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Minyaweth, waarom komt dat niet in de media dan?

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dus dan zou een vrouw van 51 jaar zwanger zijn....
    Gister op tv werd verteld dat het allemaal mensne waren boven de 50 jaar.
    Behalve dan de dader die was 38 jaar.

15. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik heb uit betrouwe bronnen (van het nieuws namelijk!) dat er wel een zwangere vrouw was geraakt maar dat zij inmiddels ok is en haar ongeboren kindje ook.
    Ik zal even terug gaan zoeken.

16. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Re: Doden en gewonden bij drama Apeldoorn
    « Antwoord #113 Gepost op: 02/05/2009 | 13:13 uur »

--------------------------------------------------------------------------------
    Citaat van: Nikehercules op 02/05/2009 | 12:39 uur
    Op het 2e filmpje bij 04:00 is een vrouw te zien die ogenschijnlijk zwanger is.
    Maar de jongen met het bruine vest aan die daar aan het reanimeren is zit bij mij in het peleton, hij studeert geneeskunde en hij wist mij in een mail te vertellen dat terwijl hij bezig was de buik van de mevrouw steeds dikker werd en dat dit dus hoogstwaarschijnlijk een interne bloeding was.
    De vrouw is helaas overleden.

dat was ook wat ik steeds dacht op basis van de beelden..er werd algemeen ook geen melding van gemaakt...de uitspraak van de Twitter-ooggetuige bracht verwarring....en met jouw bevestiging is dit dus definitief duidelijk nu. Wat het natuurlijk niet minder triest maakt....en de actie en pogingen

(kon het niet meer terug vinden helaas.....maar dit is wat ik wél vond....een hoop speculatie en niet 1 bericht die het verder bevestigt dat er een zwangere vrouw zou zijn overleden)

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Oh, echt waar? Dat is goed nieuws!
    Mijn vriendin werd namelijk verteld dat zij was overleden. Ze hadden een half uur gereanimeerd en daarna de hoop opgegeven...
    Ik ben blij dat dat niet het correcte nieuws is!

18. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Er stond toch ogenschijnlijk zwanger! Als je dialyseert dan heb je ook een dikke buik....
    Mijn ma heeft een donornier gekregen, maar ogenschijnlijk leek zij wel 7mnd zwanger hoor.

Deel Deze Pagina