Hij is hier vlakbij begraven...Nog geen 10 km hier vandaan. Niet echt slim om te vermelden waar hij begraven ligt...
Ik ben het er ook mee eens. maar hoe had je dan gezien dat er 100.000 uit amsterdam weg gingen in 1 keer.
Quote van www.vandale.nl: U hebt gezocht op het woord: platonisch. RESULTAAT ?pla·to·nisch bn, bw: ~e liefde liefde zonder lichamelijk verlangen Weet je zeker dat je dit bedoelde?
Drama Apeldoorn eist achtste leven Uitgegeven: 9 mei 2009 00:03 Laatst gewijzigd: 9 mei 2009 01:25 APELDOORN - Er is een achtste slachtoffer overleden van de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag. Een 46-jarige vrouw uit Moergestel bezweek vrijdag aan de verwondingen die zij opliep toen de 38-jarige Karst T. met zijn auto op het publiek inreed. Dat liet een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) weten. Door de aanslag kwam ook de dader om het leven. Dochter De 14-jarige dochter van de overleden vrouw lag gewond in het ziekenhuis. Zij mocht vrijdag naar huis. De moeder lag in het ziekenhuis in Zwolle, de dochter was opgenomen in Apeldoorn. Onder de acht doden is ook de dader van de aanslag, de 38-jarige Karst T. uit Huissen. Van de andere overleden slachtoffers kwamen twee mannen en een vrouw uit Apeldoorn, een vrouw uit Zutphen, een man uit Amersfoort en een man uit Almere. Bron: nu.nl
Ik weet uit betrouwbare bron dat er helaas wél een zwangere vrouw om het leven is gekomen die bewuste dag (voor alle mensen die zich afvragen of er nu wel of geen zwangere vrouw is omgekomen) Ik kan nog steeds niet geloven wat er gebeurd is. Ben nu hard bezig met struisvogeltjes politiek, maar ik kan en wil niks meer lezen of zien met wat er die dag gebeurd is Ik vind het echt té naar voor woorden.
En wat is die betrouwbare bron dan? Want er wordt verteld dat de jongste slachtoffer 50 of 51 was? Met uitzondering van de nieuwe slachtoffer, wat erg zeg
Mijn beste vriendin werkt bij de politie en was die dag aan het werk in Apeldoorn ivm koninginnendag.
Dus dan zou een vrouw van 51 jaar zwanger zijn.... Gister op tv werd verteld dat het allemaal mensne waren boven de 50 jaar. Behalve dan de dader die was 38 jaar.
Ik heb uit betrouwe bronnen (van het nieuws namelijk!) dat er wel een zwangere vrouw was geraakt maar dat zij inmiddels ok is en haar ongeboren kindje ook. Ik zal even terug gaan zoeken.
Re: Doden en gewonden bij drama Apeldoorn « Antwoord #113 Gepost op: 02/05/2009 | 13:13 uur » -------------------------------------------------------------------------------- Citaat van: Nikehercules op 02/05/2009 | 12:39 uur Op het 2e filmpje bij 04:00 is een vrouw te zien die ogenschijnlijk zwanger is. Maar de jongen met het bruine vest aan die daar aan het reanimeren is zit bij mij in het peleton, hij studeert geneeskunde en hij wist mij in een mail te vertellen dat terwijl hij bezig was de buik van de mevrouw steeds dikker werd en dat dit dus hoogstwaarschijnlijk een interne bloeding was. De vrouw is helaas overleden. dat was ook wat ik steeds dacht op basis van de beelden..er werd algemeen ook geen melding van gemaakt...de uitspraak van de Twitter-ooggetuige bracht verwarring....en met jouw bevestiging is dit dus definitief duidelijk nu. Wat het natuurlijk niet minder triest maakt....en de actie en pogingen (kon het niet meer terug vinden helaas.....maar dit is wat ik wél vond....een hoop speculatie en niet 1 bericht die het verder bevestigt dat er een zwangere vrouw zou zijn overleden)
Oh, echt waar? Dat is goed nieuws! Mijn vriendin werd namelijk verteld dat zij was overleden. Ze hadden een half uur gereanimeerd en daarna de hoop opgegeven... Ik ben blij dat dat niet het correcte nieuws is!
Er stond toch ogenschijnlijk zwanger! Als je dialyseert dan heb je ook een dikke buik.... Mijn ma heeft een donornier gekregen, maar ogenschijnlijk leek zij wel 7mnd zwanger hoor.