Incident tijdens Koninginnedag in Apeldoorn.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ingrid77, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    meiden stond er 500 meter vandaan en mensen zagen dat er een man voordat de auto tegen de naald aanknalde (medepassagier) uit de auto sprong. Ik geloof niet dat dit een ongeluk is.... Kreeg net in een ander forum al de opmerking heb je die man gesproken dan maar echt iedereen kan toch zien dat dit opzet is. Feit is dat de stoet een kwartier vertraging had en dat de man toevallig net achter de koninklijke bus heenrijd. Er zijn echt wel meer doden te betreuren hoor....

2. Is het nou ook in andere plaatsen afgelast?

Pff wel erg hoor, al 4 doden.. en het had een leuke feestdag moeten worden..

3. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Zit net weer naar de herhaling te kijken, maar kan niet zien dat er nog iemand uitspringt. bedoel je niet de politieagent die nog net van te voren wegspringt? lijk net alsof er nog iemand uit springt. ik vind het zo vreselijk..!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Twee doden zijn zojuist bevestigd :cry:...

Maar een medepassagier die uit de auto sprong... sorry, maar ik heb de beelden nu heel vaak gezien, maar de deur was toch echt dicht.

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Jeetje s1980 dat moet een verschrikkelijke ervaring voor je zijn geweest !
    Alles wel goed met je een beetje bij gekomen van de schrik ?

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het is overal afgelast. het wordt niet in 1 keer platgelegd maar stukje bij beetje beginnen ze met het afbouwen en stopzetten van muziek en al.

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het kan natuurlijk ook zijn geweest dat de bestuurder een hartfalen had of zo

8. Idd twee doden bevestigd.. Bah.. Tis hoe dan ook erg hoor, maar ik hoop niet dat het een kind betreft, omdat ze zeiden dat er een kind van een jaar of 7 bij de gewonden zou horen...

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Jeetje
    Dat zou toch echt een ramp zijn
    alle doden zijn erg maar een kind is toch het ergste :(

10. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik zag het net en ik schrok me rot! Dit is echt vreselijk en als je de foto's op geenstijl ziet..........

11. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    dat kan in principe wel, maar hij blijkt al door de afzettingen heen te zijn gereden, en die staan echt een eind verderop hoor! en dan nog met zoveel snelheid door het publiek heenrijden en in volle vaart tegen De Naald aanrijden... Lijkt me sterk. Hij was ook bij bewustzijn in het begin iig, je zag zijn handen bewegen...

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Zoals ik het op de foto's kan zien is er geen sprake van een passagier in de auto !

13. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Daar geef ik je gelijk in .. was er niet bij kijk alleen maar RTL Z
    Dus ik denk ook dat je gelijk hebt dat het geen hartfalen was als je hem zijn handen hebt zien bewegen :(

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou wij hebben de vlag maar naar binnen gehaald... Vond het niet echt gepast om die te laten hangen.
    Enger nog; er vloog net heel laag een politiehelocopter over onze wijk!

15. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Ben er zelf niet bij geweest, maar dat zag je op de eerste beelden goed. die beelden heb ik ook niet weer langs zien komen, dus ik kan me vergissen. Er was ook direct politie bij de auto die tegen de bestuurder praatte (schreeuwde) dus het kan eigenlijk niet anders..

16. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik denk dat wij de vlag maar op halfstok gaan hangen of idd helemaal weghalen. Het feestelijke is er nu wel vanaf.

17. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Even @ s1980 ik zie echt geen passagier hoor
    http://www.geenstijl.nl/archives/images ... groot.html
    Dan bedoel je zeker die agent die net kon weg springen met de fiets ?
    Verschrikkelijk allemaal hoor !
    Ja de vlag binnen halen of half stok hangen is idd nu meer gepast :(

18. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Welke wijk woon je?
    Wij hebben zelf geen vlag, maar hoor wel dat ze overal half-stok worden gehangen nu...

Die passagier kan er ook uitgesprongen zijn voordat de camera's de auto in de gaten hadden natuurlijk...

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Dan lijkt het me duidelijk ik hoorde er hier van en heb meteen het journaal aangezet, maar toen was het al 3 kwartier geleden gebeurd dus ik heb veel gemist zeg maar..

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

sorry hoor maar dat lijkt me zo sterk dat dit een ongeluk zou zijn geweest.

Deel Deze Pagina