Wat vreselijk zeg! Mijn collega kwam net binnen met dit nieuws, maar de beelden op de Belgische website waren niet echt duidelijk. We hebben nu via bovenstaande link naar de beelden van rtl gekeken. Shockerend! Zag ook een kindje op de grond liggen... Hier zijn geen woorden voor!
half stok vind ik persoonlijk bij dodenherdenking horen. Wij hebben de vlag nooit uit op koninginnedag, maar nu voor onze dochter toch maar gedaan. Ik woon in Zwolle, dus zou niet weten wat die helikopter hier doet, maar het is wel raar...
Dat is dan inderdaad heel raar! MIsschien wordt overal nu wel even extra alles in de gaten gehouden ofzo...
Hier ook nog een stukje film (schokkend!) http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... ldoorn.xml Wat verschrikkelijk erg dit zeg Dit kan gewoon geen ongeluk zijn... ik geloof er niks van!
tsjonge jonge nog even en er kan nergens meer leuk gefeest worden behalve in je achtertuin! wat een gedoe allemaal zeg! dagen die leuk gevierd zouden moeten worden eindigen in zo een drama!
Ik wilde net zeggen... De titel mag inmiddels wel aangepast worden... Verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor de slachtoffers, familieleden en andere naasten, maar ook voor de ooggetuigen (waaronder de koninklijke familie). Ik hoop dat de prinsesjes niet thuis zaten mee te kijken op tv...
daar gaan de vlaggen.. zie echt bijna al mn buren nu de vlag naar binnen halen (wij hebben geen vlag)
Koninginnedag word nooit meer hetzelfde en dat terwijl ze vandaag het 100 jarig bestaan zouden vieren
Net mijn vlag ook maar binnengehaald. Vind het nu niet gepast meer om die lekker feestelijk met oranje wimpel te laten hangen.. Wat een ander doet moeten ze zelf weten, maar ik vind het ongepast..
ach jee en op het werk hadden we honderden oranje tompoezen besteld voor de gasten en alles oranje versierd enz enz.. zal straks wel allemaal weg zijn.
Ja, de titel moet idd aangepast worden.. Tis geen ongeluk geweest. DAt kan gewoon niet, als je die beelden bekijkt.